ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3؛ رقیب اقتصادی اپل واچ اولترا 2 تنها 300 دلار قیمت خواهد داشت

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3 با قیمت 300 دلاری و پشتیبانی بیش از 170 مد ورزشی و حسگرهای حرفه‌ای رقیبی جدید برای اپل واچ اولترا 2 خواهد بود.

به نظر می‌رسد ساعت هوشمند گران‌قیمت اپل واچ اولترا 2، گلکسی واچ اولترا و گارمین فنیکس 8 به‌تازگی رقیبی جدید در بازار پیدا کرده‌اند؛ زیرا شایعات خبر از معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند امیزفیت، ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3 داده‌اند که با قیمتی بسیار پایین‌تر، مشخصات جذاب‌تری نسبت به این دو ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3؛ ارائه عملکرد اپل واچ اولترا 2 با کسری از قیمت آن

به گزارش Noteboockcheck مشخصات نسل جدید ساعت‌های هوشمند امیزفیت تی‌رکس به‌تازگی در وبسایت برخی فروشگاه‌ها رویت شده و از معرفی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد. این ساعت هوشمند مزیت‌های فراوانی نسبت به پرچمداران اپل یا گارمین دارد.

آماز فیت

در وهله اول صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.5 اینچی بوده و از پانل‌های امولد با رزولوشن 480 در 480 پیکسل استفاده می‌کند که چگالی 326 پیکسل بر اینچ را برای آن به ارمغان می‌آورد.‌ برای مقایسه، گارمین فنیکس 8 صفحه نمایشی 1.3 اینچی با همین رزولوشن دارد که هرچند کوچکتر است؛ اما چگالی بالاتر 453 پیکسل بر اینچی را ارائه می‌دهد.

همچنین میزان روشنایی صفحه نمایش ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3 حدود دو برابر قبل بوده و به 2000 نیت خواهد رسید؛ ضمن آن که باتری تعبیه‌شده در آن نیز 700 میلی آمپر ساعتی بوده و شارژدهی حدود 21 ساعتی را برایش رقم خواهد زد. در این بین البته رقم شارژدهی باتری این گوشی اندکی پایین‌تر از عمر 29 ساعته فنیکس 8 در مد اسمارت واچ است که همچنان قابل قبول به شمار می‌رود.

تی‌رکس 3 همچنین با پشتیبانی از 170 مد ورزشی عملکردی بهتر از نسل قبلی خود خواهد داشت و با بهره‌گیری از حسگرهای پیشرفته‌ای مثل پایش ضربان قلب، جی پی اس و حسگر اکسیژن خون به رقیبی جدی برای برترین محصولات اپل و گارمین تبدیل می‌شود. علاوه بر آن‌چه گفته شد، دستیار هوش مصنوعی نیز احتمالا دیگر ویژگی قطعی این دستگاه خواهد بود؛ چنان‌که بر اساس اخبار موجود، دستیار هوش مصنوعی Zepp Flow در این دستگاه تعبیه خواهد شد.

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3

البته علیرغم این مشخصات شگفت‌انگیز، نسل جدید ساعت هوشمند امیزفیت برای رقابت جدی با گارمین و اپل لازم است برخی نواقص نسل پیشین خود را نیز برطرف کند. یکی از این نواقص، دقیق نبودن سیستم مکان‌یابی و دیگری مربوط به کنترل‌های نه‌چندان حرفه‌ای آن است که باعث شده‌اند تجربه کار با این ساعت هوشمند اندکی ضعیف‌تر از انتظارات باشد.

براساس اخبار موجود انتظار می‌رود قیمت ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3 حدود 275 دلار باشد که برای یک ساعت حرفه‌ای ورزشی فوق‌العاده به شمار رفته و می‌تواند مهم‌ترین برگ برنده آن باشد. برای مقایسه بد نیست بدانید که قیمت نسل دوم اپل واچ اولترا 800 دلار است و گارمین فنیکس 8 نیز قیمتی 1000 دلاری دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
این ۵ قابلیت گلکسی واچ اولترا را به بهترین ساعت هوشمند دنیا تبدیل می‌کنند نگاهی به ۱۰ مورد از جذاب ترین گجت های سال ۲۰۲۴ ساعت هوشمند یا مچ بند، کدام بهتر است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*