فولکس واگن گلف وارداتی

کاتالوگ فولکس واگن گلف وارداتی منتشر شد

شرکت مأموت خودرو، کاتالوگ اولیه مشخصات فنی و امکانات هاچبک پرطرفدار فولکس واگن گلف وارداتی را منتشر کرد.

خودرو فولکس واگن گلف، یکی از پرطرفدارترین محصولات این خودروساز آلمانی شناخته می‌شود که در سال ۱۹۸۰ میلادی و با نسل اول خود به موفقیت بسیار چشمگیری در بازار جهانی دست یافت. پس از گذشت حدود نیم قرن از عرضه این خودرو به بازار، حال شرکت ماموت خودرو در کنار عرضه کراس اوور برقی فولکس واگن ID4،  تصمیم به عرضه نسل هشتم و مدل ۲۰۲۴ فولکس واگن گلف برای جانبازان دارد. از شما مخاطبان گرامی اخبار خودرو سایت گجت نیوز دعوت می‌کنیم تا با معرفی این هاچبک جذاب همراه ما باشید.

معرفی فولکس واگن گلف وارداتی مأموت خودرو

نمای جلو فولکس واگن گلف وارداتی

نسل هستم از فولکس واگن گلف با کد MK 8.5 و به عنوان یک هاچبک فول سایز ارائه شده است. از نظر ظاهری نیز این خودرو به چراغ‌های بازطراحی شده LED در نمای جلو و چراغ‌های عقب با گرافیک سه بعدی و قابلیت تنظیم الگو در هنگام ترمز برای رانندگان خودروهای پشت سر مجهز شده است. همچنین ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۲۸۷، ۱۷۸۹ و ۱۴۶۴ میلی‌متر است.

شایان ذکر است شرکت مأموت خودرو در دور جدید عرضه خودرو جانبازان، فولکس واگن گلف را با مدل های مختلفی عرضه کرده که دلیل اصلی آن به نوع و درصد جانبازی افراد بازمی‌گردد.

مشخصات فنی Volkswagen Golf GTI

در بخش فنی این خودرو به یک پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۴۱ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. مجموع این توان از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد فولکس واگن گلف وارداتی ۶.۲ ثانیه و بیشینه سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. همچنین حجم باک این خودرو ۵۱ لیتر و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی ۸.۸ لیتر خواهد بود.

سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو مک فرسون و در محور عقب مولتی لینک است. بنابراین می‌توان انتظار سواری نرم و بدون کوبش اضافی را از این هاچبک آلمانی داشت.

امکانات رفاهی و ایمنی هاچبک وارداتی گلف

نمای داخل فولکس واگن گلف وارداتی

از مجموع آپشن‌های این خودرو می‌توان به کروز کنترل هوشمند تطبیقی، ایربگ، ترمز ABS، ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری، ترمزهای دیسکی خنک شونده، استارت دکمه‌ای، نمایشگر مالتی مدیای ۸ اینچی، نمایشگر هدآپ دیسپلی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، صندلی برقی راننده و سرنشین، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرم‌کن صندلی جلو، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو، سیستم پایش فشار باد تایر و سیستم کمکی پارک اشاره کرد.

ارزش گمرکی فولکس واگن گلف در سامانه گمرک، ۲۹ و ۳۰ هزار یورو اعلام شده است که با توجه به یکسان بودن مشخصات فنی هر دو مدل، این اختلاف قیمت به دلیل تفاوت در برخی آپشن‌های ایمنی و رفاهی خودرو خواهد بود.

کاتالوگ فولکس واگن گلف وارداتی

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
مشخصات فنی و امکانات خودرو آفرودی تانک ۳۰۰ برای بازار ایران رسما اعلام شد کاتالوگ هوندا آکورد وارداتی منتشر شد + مشخصات فنی و آپشن‌ها کاتالوگ تویوتا فرانت لندر وارداتی منتشر شد + مشخصات فنی و امکانات رفاهی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*