خودرو مأموریتی پلیس

دو هزار دستگاه خودرو مأموریتی پلیس به کشور وارد می‌شود

معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از صدور مجوز واردات دو هزار دستگاه خودرو مأموریتی پلیس خبر داد.

با عنایت به آخرین اخبار داخلی، مدتی پیش سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا از ناکارآمدی خودرو سمند در ناوگان مأموریتی پلیس کشور خبر داده بود و اظهار داشت این خودرو داخلی در انجام مأموریت‌های انتظامی به خصوص در مناطق عملیاتی عملکرد مناسبی ندارد. به همین منظور سردار رضا فریبا، معاون آماد و پشتیبانی فراجا با اشاره به دریافت مجوز واردات دو هزار دستگاه خودرو مأموریتی، از ایجاد زمینه های ورود این خودروها به کشور خبر داد.

صدور مجوز واردات خودرو مأموریتی پلیس توسط هیئت دولت

خودرو مأموریتی پلیس

معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه گفت: «هفته گذشته ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین به پلیس راهور تهران بزرگ الحاق شد تا در انجام ماموریت های خود، دست برتری نسبت به حریف داشته باشند. ما همچنین درصدد محیا کردن خودروی مناسب ماموریت‌های پلیس را نیز در دستورکار داریم و در همین راستا از هیئت دولت مجوز واردات خودرو را گرفته‌ایم.»

سردار رضا فریبا در ادامه گفت: تاکنون مجوز واردات 2 هزار خودرو را از دولت دریافت کرده‌ایم و امیدواریم به یاری خدا بتوانیم تا پایان سال این خودروها را وارد کنیم. به گفته وی فراجا که در تلاش است تا مجوزهای بیشتری نیز برای واردات خودروی ماموریتی پلیس از دولت دریافت کنند.

همچنین بخوانید:
رئیس سازمان بورس: پیگیر عرضه خودروهای داخلی و وارداتی در بورس کالا هستیم احتکار بیش از هزار دستگاه خودرو ون وانا در اطراف تهران واردات خودرو از این کشورها به ایران امکان‌پذیر نیست