بی ام و M235i

بی ام و M235i هامان کانورتیبل رسما معرفی شد

از شاخصه‌های اصلی هر یک از خودروهای بی ام و، زیبایی طرح و نقش بدنه‌ است. بااینکه پدیده‌ای این‌چنینی اغلب میسر می‌شود اما درصورتی‌که پادشاه دنیایی توینرها، هامان با همکاری DS روی خودرویی نظیر بی ام و M235i کار کند، اتفاقی می‌افتد که ما آن را جادوی تیونینگ می‌خوانیم.

کمپانی تیونینک سوئیسی DS یکی از اولین و مطرح‌ترین فروشگاه‌های تیونینگ محصولات هامان است. شرکت‌های یادشده، در آخرین پروژه‌ی خود بر روی بی ام و M235i کانورتیبل ( روباز ) تمرکز کردند که درنتیجه‌ی آن تغییرات ظاهری خفیف اما پررنگی پدید آمد.

معمولا ساده‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین روش برای متمایز کردن خودرو خود، استفاده از یک مجموعه‌ی جدید از چرخ‌های سفارشی ساخت است. به‌کارگیری رینگ‌های سیاه مات هامان، درواقع متممی برای رنگ مشکی بدنه‌‌ی آن خودرو است. با اعمال چنین تغییراتی، خودرو اسپورت کانورتیبل بی ام و، اکنون جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسد

بی ام و M235i

قلب تپنده‌ی M235i کانورتیبل در حد و اندازه‌ی یک خودرو سوپر اسپرت است. درست مثل M235i کوپه، مدل روباز این خودرو نیز به موتور توربو شارژ دوقلو شش سیلندر خطی مجهز است که از عملکرد بالا سری M منشا می‌گیرد. پیشرانه این خودرو به‌منظور انتقال توان تولیدی، با جعبه‌دنده اتوماتیک 8 سرعته و یا شش سرعته دستی جفت شده است.

سیستم خنک‌کننده، مدیریت موتور، و تنظیم صدای پیشرانه تماما به‌صورت انحصاری بر اساس الزامات سری دو رده M پرفورمنس سفارشی‌سازی شده است. حداکثر توان خروجی این پیشرانه، 320 اسب بخار است که بین 5800 تا 6000 دور بر دقیقه تولید می‌شود. حداکثر گشتاور تولیدی نیز مابین 1400 تا 4500 دور بر دقیقه در دسترس است که با 330 پوند فوت برابری می‌کند.

باوجود جعبه‌دنده Steptronic هشت سرعته و قابلیت لانچ کنترل، بی ام و M235i کانورتیبل در عرض 4.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. سرعت نهایی نیز با استفاده از محدودکننده الکتریکی بر 250 کیلومتر بر ساعت ( 155 مایل بر ساعت ) قفل‌شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*