محتوای 3 بعدی در مایکروسافت اج و پاورپوینت قابل مشاهده است

از این پس مایکروسافت اج و پاورپوینت از محتوای 3 بعدی پشتیبانی می‌کنند

در رویدادی که هم اکنون در نیویورک در حال برگزاری است، مایکروسافت از قابلیت پشتیبانی از محتوای 3 بعدی در مایکروسافت اج (Microsoft Edge) و پاورپوینت (PowerPoint) رونمایی کرد.

محتوای 3 بعدی در پاورپوینت

مایکروسافت ابتدا قابلیت پشتیبانی محتوای 3 بعدی در پاور پوینت را معرفی کرد. به گفته مجری این بخش از رویداد، از این پس کاربران قادر خواهند بود تا اشیای 3 بعدی را به اسلایدهای پاورپوینت اضافه کنند و در صورت نیاز، به هر قسمت از آن اشیا که خواستند، زوم کرده و جزییات بیشتر آنها را مشاهده نمایند.

محتوای 3 بعدی در مایکروسافت اج

بعد از پایان توضیحات بخش قبل، نوبت به معرفی قابلیت پشتیبانی از محتوای 3 بعدی در مایکروسافت اج رسید. مجری برنامه با نشان دادن دمویی از این قابلیت، وارد بحث شد. طبق گفته‌های او، از این پس کاربران می‌توانند با استفاده از هولولنز (HoloLens)، محتوای 3 بعدی در مایکروسافت را مشاهده کنند. آنها نه تنها قادر هستند که اشیای 3 بعدی را در این مرورگر مشاهده کنند، بلکه با استفاده از قدرت هولولنز می‌توانند این اشیا را در دنیای واقعی نیز داشته باشند.

استفاده از این قابلیت‌ها با آپدیت مایکروسافت اج و پاورپوینت در سال 2017 امکان‌پذیر خواهد بود.

مایکروسافت همچنین نسخه جدید اپلیکیشن Paint را معرفی کرده که آن را Paint 3D نام نهاده است. مایکروسافت در اپلیکیشن Paint 3D میان‌برهایی تعبیه کرده و در سوی دیگر، همچون نرم‌افزار فتوشاپ، امکان لایه‌بندی در آن در نظر گرفته شده است به طوری که کاربر قادر خواهد بود بر روی هر المانی که اعمال می‌کند، کنترل دقیقی داشته باشد. نسخه به‌روز شده این نرم‌افزار همچنین امکان برش تصاویر، نوشتن متن و یا استفاده از اشکال هندسی را در اختیار کاربر قرار می‌کند. در سوی دیگر جالب است که بدانید به راحتی با استفاده از قلم قادر خواهید بود اشکال هندسی را به صورت 2 بعدی رسم و سپس آن‌ها را به صورت سه بعدی تبدیل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*