کیبورد گوگل (Gboard)

کیبورد گوگل (Gboard) از مرز 500 میلیون دانلود در پلی استور گذشت

اپلیکیشن کیبورد گوگل که جدیدا آن را با نام Gboard می‌شناسیم، موفق شد ساعاتی پیش از مرز 500 میلیون دانلود در فروشگاه اپلیکیشن گوگل عبور کند.

حدود دو هفته از بازطراحی این کیبورد مخصوص گوشی های اندرویدی می‌گذرد و همان‌طور که می‌دانید، غول جستجوی جهان آن را با نامی متفاوت در فروشگاه اپلیکیشن خود قرار داد. هرچند که این 500 میلیون دانلود تنها در طول دو هفته به دست نیامده است، اما نمی‌توان بهبودهای اخیر این برنامه را همراه با اضافه کردن قابلیت های جدید به آن در به ثمر رسیدن این نتیجه بی‌تاثیر دانست.

نگاهی کوتاه به قابلیت های کیبورد گوگل

در حال حاضر کیبورد گوگل (Gboard) بیش از 120 زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می‌کند. در کنار آن می‌توان به پشتیبانی از فایل‌های گیف، ایموجی و همچنین تایپ صوتی کلمات نیز اشاره کرد که تمامی این‌ها در کنار هم یکی از کامل‌ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کیبورد اندرویدی را به وجود آورده است.

این کیبورد به کاربران خود قابلیت جستجو و اشتراک‌گذاری هرچیزی از طریق گوگل نظیر آب و هوا، اخبار، نتایج زنده ورزشی، ویدیو و تصاویر، رستوران‌های اطراف و غیره را ارائه می‌کند. علاوه بر این اگر شما هم از کیبورد گوشی خود برای تایپ 2 زبان مختلف استفاده می‌کنید، این اپلیکیشن کار را برای شما راحت‌تر کرده بود.

بالاتر از همه این‌ها، کیبورد گوگل اینک می‌تواند بفهمد که شما چه چیزی تایپ می‌کنید. این بدان معناست که نیازی نیست کلمات را به صورت دستی به دیکشنری شخصیتان اضافه کنید. تنها کافی‌ست یک حرف از آن کلمه را بنویسید تا خود گوگل باقی حروف آن را حدس بزند و شما را از تایپ زیاد بی‌نیاز کند.

این تمام ماجرا نیست، کیبورد گوگل از قابلیت های بسیار بیشتری نیز برخوردار است که همه این‌ها دست به دست هم داده‌اند تا تیم توسعه دهندگان این اپلیکیشن در حال حاضر جشن عبور از 500 میلیون بار دانلود را برپا کند. از لینک زیر قادر به دانلود آخرین نسخه این اپلیکیشن خواهید بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*