تصویری جدید از پنل جلویی گوشی نوبیا زد 17 مینی لو رفت

بر اساس اخبار و شایعات موجود، کمپانی زد تی ای طی کنفرانسی در هفته آینده، اولین اسمارت فون از زیربرند نوبیا با سیستم دوربین دوگانه را معرفی خواهد کرد. پس از لو رفتن مشخصات فنی گوشی نوبیا زد 17 مینی (Nubia Z17 Mini)، حالا نیز تصویری جدید از پنل جلویی آن منتشر شده که ما را بیش از پیش با محصول جدید این شرکت چینی آشنا می‌کند.

گوشی نوبیا زد 17 مینی

تصویر لو رفته، کلید دایره‌ای قرمز رنگ نوبیا در بخش جلویی را نشان می‌دهد که به‌نظر سنسور اثر انگشت نیز در همین قسمت تعبیه شده است. همچنین باید اشاره کنیم “Z17 Mini” اولین گوشی نوبیا است که سنسور اثر انگشت از بخش پشتی به قسمت جلویی منتقل شده است.

با توجه به اطلاعاتی که از طریق شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) لو رفته، گوشی نوبیا زد 17 مینی به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین پشتی دوگانه با سنسورهای 13+13 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

قیمت پایه گوشی نوبیا زد 17 مینی ، 274 دلار خواهد بود

نوبیا زد 17 مینی قرار است در دو مدل مختلف، یکی با تراشه اسنپدراگون 652 و 4 گیگابایت حافظه رم و دیگری با تراشه اسنپدراگون 653 و 6 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار گیرد. قیمت پایه این گوشی نیز 274 دلار (1899 یوان) خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*