سرعت آیفون 7 پلاس

تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون 7 پلاس با جی 6، گلکسی اس 8، پیکسل و وان پلاس 3 تی

بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام پرچمداران جدید ال جی و سامسونگ نیز با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع معرفی شدند تا کاربران خود را برای خرید اسمارت فون بعدی آماده کنند. از آنجایی که این گوشی های جدید در سال 2017 معرفی شده‌اند، قدرت پردازشی آنها نیز باید بالاتر از پرچمداران فعلی دیگر شرکت‌ها باشد و عدم آگاهی از این موضوع، انتخاب را سخت می‌کند. حال کانال یوتیوب “EverythingApplePro” برای روشن کردن این قضیه، ویدیویی جدید از مقایسه سرعت آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) با ال جی جی 6 (LG G6)، سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، گوگل پیکسل (Google Pixel) و وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) را منتشر کرده که بسیار جذاب است.

به یاد داشته باشید که از میان گوشی های پیش رو، تنها جی 6 و گلکسی اس 8 پلاس در سال 2017 معرفی شده‌اند و مابقی از پرچمداران سال گذشته میلادی هستند. به همین جهت قدرت پردازشی آنها نیز باید بالاتر باشد.

از نظر سخت افزاری، گوشی های پیکسل، جی 6 و وان پلاس 3 تی به تراشه اسنپدراگون 821، گلکسی اس 8 به تراشه اسنپدراگون 835 و آیفون 7 پلاس به تراشه ای 10 (Apple A10) تجهیز شده‌اند که تمام آنها قدرت پردازشی بسیار بالایی دارند. همچنین گوشی های جی 6، گوگل پیکسل و گلکسی اس 8 از 4 گیگابایت حافظه رم، آیفون 7 پلاس از 3 گیگابایت حافظه رم و وان پلاس 3 تی نیز از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند.

با این اوصاف، تصور می‌کنید کدام‌یک از گوشی های پیش رو، تست‌های سنگین و جذاب “EverythingApplePro” را در زمان کوتاه‌تری انجام می‌دهند؟

مقایسه سرعت آیفون 7 پلاس با دیگر پرچمداران اندرویدی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این است قدرت غول امریکایی…

  2. الکی نیس ایفون نسبت به تعداد مدل پرفروش ترین برنده.

  3. بنظرم نباید آیفون را با گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارند مقایسه کنند به دلیل اینکه سیستم عامل اندروید دارای واسطه گر برای اجرای برنامه هاست ولی آیفون بطور مستقیم و بدون واسته برنامه ها را اجرا میکنه

  4. ایفون ترکوند انصافا

  5. تنها گوشی ای که میتونه با محیط تکراری و سبک آی او اس رقابت کنه;اس 8 هست و بس
    در ضمن بعضی از تستها اصلا بجا نیست…اولا گوشیهای اندرویدی دارای صفحات 2K هستن که این خودش باعث میشه توان گرافیکی گوشی بشدت فشار روش بیاد…دوما آیفون برنامه هاش همه بهینه سازی هستن و اندروید به هیچ عنوان هیچ کدوم از برنامه هاش بهینه نشدن بعلت زیاد بودن برند و پردازنده و گرافیک هر برندی…من خودم بازی نصب کردم روی گوشی با دونوع پردازنده مالی و آدرنو که هر بازی با یک سرعت متفاوت اجرا میشد اما بدلیل عدم آگاهی اینها در تست قید نمیشن
    در کل من محیط بدون تنوع و بی امکانات آیفون رو به اندازه یک گوشی آندرویدی 50 هزارتومنی قبول و دوست ندارم
    زنده باد آندروید و سامسونگ