مترجم پاورپوینت

مترجم پاورپوینت در دسترس عموم کاربران آفیس قرار گرفت

پس از گذشت ماه‌ها از زمان رونمایی قابلیت مترجم پاورپوینت ، مایکروسافت سرانجام افزونه PowerPoint Presentation Translator را در اختیار تمام کاربرانش گذاشت.

مایکروسافت رسما تایید کرده است که از امروز مترجم پاورپوینت در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است و هر کسی می‌تواند بدون محدودیت از آن استفاده کند. این کمپانی برای نخستین بار در کنفرانس بیلد 2017 ماه گذشته بود که از قابلیت مترجم نرم افزار ارائه محتوای پاورپوینت پرده برداری کرد؛ قابلیتی که توسط پروژه «گاراژ» این کمپانی توسعه یافته است و می‌تواند در لحظه به ترجمه محتوای پروژه‌های پاورپوینت بپردازد. این قابلیت تا پیش از این تنها در اختیار برخی از کاربران خاص آفیس قرار داشت، اما از امروز تمامی کاربران می‌توانند بدون هرگونه مشکلی از وجود آن بهره‌مند شوند.

مترجم پاورپوینت از 10 زبان سخنگو پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران در این مورد با محدودیت همراه هستند، اما اگر نیاز به ترجمه متنی داشته باشید، گفتنیست که این مترجم از 60 زبان زنده دنیا پشتیبانی به عمل می‌آورد.

ویدیو معرفی مترجم پاورپوینت

 

افزونه مترجم پاورپوینت قادر است کلمات مد نظر شما را به یکی از 10 زبان مختلف اعلام شده ترجمه کرده و به سخن بیاورد. آن می‌تواند کاربران را قادر سازد تا حتی بدون آنکه نیازی به ترک پاورپوینت باشد، اقدام به امر ترجمه کنند. از دیگر ویژگی‌های این افزونه می‌توان به مشارکت مخاطبان به توسعه زبان‌های مختلف اشاره کرد. کاربران می‌توانند یک کد QR یا یک کد پنج حرفی را به اشتراک بگذارند تا از سایر دستگاه‌های موبایلیشان نیز به مترجم پاورپوینت دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت در حال حاضر این قابلیت را در فروشگاه آفیس موجود نکرده است، اما هم اکنون می‌توانید آن را به صورت مستقلی از وب سایت مایکروسافت دانلود کنید و به صورت یک افزونه در نرم افزار پاورپوینت مورد استفاده قرار دهید. این تنها خبر مربوط به حوزه هوش مصنوعی مایکروسافت نیست که امروز اعلام شده است. این شرکت همچنین از یک اپلیکیشن جدید برای آیفون‌ها نیز رونمایی کرده است که زندگی ساده‌تری را برای نابینایان به ارمغان میاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*