تیزر جدید هواوی میت 10

تیزر جدید هواوی میت 10 ، به تراشه قدرتمند کایرین اشاره دارد + ویدیو

اخیرا حساب کاربری شعبه آلمان هواوی با انتشار تیزر جدید هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و اشاره به قابلیت‌های کلیدی آن، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

گوشی هواوی میت 10 از چندین جهت، اهمیت زیادی برای این شرکت چینی داشته و فارغ از مجهز شدن به نمایشگری بدون حاشیه و تمام‌صفحه، نخستین دستگاهی خواهد بود که با تراشه قدرتمند کایرین 970 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در بخش‌های مختلف این ویدیو نیز صراحتا به قدرت بالای این گوشی اشاره می‌شود. هرچند، برخی بخش‌های آن عجیب و غریب هستند.

به عنوان مثال اگر شما ویدیو را در ثانیه 14 متوقف کنید، نام کایرین را خواهید دید که البته شماره مدل آن به وضوح تار شده است. حال اگر این بخش را با ویدیوی رسمی هواوی میت 9 مقایسه کنید، متوجه تکراری بودن تصویر (به جز انیمیشن آن) خواهید شد. هرچند، این موضوع به معنی تجهیز میت 10 به تراشه قدیمی‌تر کایرین 960 نیست. به نظر می‌رسد کسی که این ویدیو را آپلود کرده، تلاش کافی یا قصد نمایش جزئیات را نداشته است؛ موضوعی که شاید بتوان آن را دلیل قرارگیری آن در دسته ویدیوهای «فهرست نشده» عنوان کرد.

این موضوع در ثانیه 22 نیز تکرار می‌شود: در نگاه اول، ممکن است تصور کنید که در ویدیو، بخش پایینی هواوی میت 10 در حال نمایش است؛ ولی این صحنه نیز مستقیما از تیزر هواوی میت 9 گرفته شده است. به بیان دیگر، این ویدیو هیچ اطلاعاتی را از گوشی جدید هواوی در اختیارمان قرار نمی‌دهد!

انتظار می‌رود پرچمدار جدید هواوی طی مراسمی رسمی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) معرفی شود.

تیزر جدید هواوی میت 10

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*