گوشی iLA X

عنوان بدترین طراحی در نمایشگاه MWC 2018 به کدام گوشی رسید؟

در هر نمایشگاه و رویداد، در کنار بهترین و موفق‌ترین موارد، بدترین و ناامیدکننده‌ترین شرکت‌کنندگان نیز در برخی موارد تعیین می‌شوند. فکر می‌کنید عنوان بدترین طراحی در نمایشگاه MWC 2018 به کدام گوشی رسید؟

کمپانی چینی iLA با معرفی سه گوشی iLA Silk و iLA BV206 و iLA X در نمایشگاه MWC امسال موفق به کسب عنوان بدترین طراحی در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون شد!

گوشی iLA X همانطور که از نامش پیداست، یک کپی مستقیم و البته بسیار ضعیف از آیفون ایکس است. بریدگی بالای نمایشگر عملا ساختگی است و هیچ تاثیر خاصی ندارد. این بریدگی در اصل به جای بالاترین قسمت نمایشگر، در بالاترین بخش بدنه قرار دارد، به همین دلیل هیچ مشکلی در نمایش محتواهای صفحه نمایش ایجاد نمی‌کند. همین موضوع باعث شد تا عنوان بدترین طراحی در نمایشگاه MWC 2018 به این محصول چینی داده شود.

گوشی iLA X

مشخصات فنی گوشی iLA X

گوشی iLA X دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت ابعاد تصویر 18:9 و رزولوشن اچ‌دی (پلاس) بوده و از تراشه مدیاتک MT6737 قدرت می‌گیرد. میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی آن به ترتیب 3 گیگابایت و 32 گیگابایت است. این گوشی به یک دوربین دوگانه مجهز شده که از دو سنسور 13 مگاپیکسلی متشکل می‌شود. رزولوشن دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است. سخت افزار گوشی iLA X از یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.