فروش ال جی جی 7 تینکیو

فروش ال جی جی 7 تینکیو در کره جنوبی آغاز شد

فروش ال جی جی 7 تینکیو رسما آغاز شد. این گوشی در ابتدا در کره جنوبی به فروش می‌رسد و سپس وارد بازارهای مختلف جهانی خواهد شد.

ال جی اوایل ماه گذشته میلادی بود که از جدیدترین پرچمدار خود، ال جی جی 7 تینکیو پرده برداشت. این گوشی پرچمدار جدید می‌تواند رقیبی جذاب و قدرتمند برای محصولات بزرگ بازار همچون گلکسی اس 9 سامسونگ باشد. مطمئنا قابلیت‌هایی در این گوشی وجود دارد که به آن اجازه می‌دهد تا با بزرگان مقایسه‌اش کنیم. حال این که آیا بازار به این گوشی تمایل دارد یا خیر، موضوعی است که بعدا آن را بررسی خواهیم کرد. اما خبر خوب برای طرفداران ال جی، این است که غول کره‌ای آغاز فروش ال جی جی 7 تینکیو از امروز در سراسر جهان را تایید کرده است.

فروش ال جی جی 7 تینکیو در سراسر جهان

ال جی از این هفته فروش ال جی جی 7 تینکیو را در خانه‌ی خود، کره جنوبی آغاز خواهد کرد. این کمپانی همچنین تایید کرده است که فروش پرچمدار جدیدش طی چند روز آینده در بازارهای مهم آسیایی، اروپایی و آمریکایی نیز آغاز خواهد شد. G7 ThinQ‌ به یک نمایشگر 6.1 اینچی با وضوح 3120 در 1440 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز است. از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به Quad-DAC، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8 اوریو و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها قدرت گرفته از هوش مصنوعی اشاره کرد.

این گوشی، نخستین محصول بازار خواهد بود که به یک دکمه‌ی اختصاصی برای فراخوانی دستیار گوگل مجهز شده است. عملکرد این دکمه چیزی شبیه به دکمه‌ی ویژه‌ی بیکسبی در پرچمدارهای دو سال اخیر کمپانی سامسونگ است. به لطف این دکمه شما خیلی سریع می‌توانید به دستیار گوگل و گوگل لنز دسترسی پیدا کنید.

انتظار می‌رود طی هفته‌های پیش رو فروش ال جی جی 7 تینکیو در سراسر جهان گسترش پیدا کرده و وارد بازارهای مختلف شود. قیمت و زمان عرضه ال جی جی 7 تینکیو در ایران نیز متعاقبا توسط گجت نیوز اعلام خواهد شد.