کیبورد مک بوک های جدید

اپل مشکل کیبورد مک بوک های جدید را حل می‌کند

به دنبال تایید وجود مشکل در کیبورد مک بوک های جدید و مکانیسم «پروانه‌ای» آن،. حالا اپل برنامه‌ای مخصوص را برای حل مشکل کیبورد دستگاه‌های معیوب از طریق ‘iMore” ارائه است.

اپل سرانجام مجبور شد تا مشکلات مربوط به مکانیسم پروانه‌ای جدیدش را که در سال 2015 شاهد معرفی آن بودیم، در قالب برنامه‌ای جدید برطرف کند. وارانتی تمدیدشده با توجه به میزان مشکلات کاربر، شامل تعویض یک کلید یا بیشتر یا حتی کل کیبورد شده و لپ تاپ هایی را شامل می‌شود که حداکثر 4 سال از زمان خرید آنها از مراکز مختلف گذشته باشد. به بیان دیگر، به نظر می‌رسد همه مدل‌های مک بوک و مک بوک ایر یا دکمه‌های پروانه‌ای شامل این طرح می‌شوند. این زمان، به شکل قابل توجهی بیشتر از مدت وارانتی لپ تاپ های اپل در زمان عادی یا حتی خدمات پس از فروش تمدیدشده AppleCare Plus است.

مطابق با اطلاعات مندرج در صفحه سرویس اپل، این برنامه مشکلات زیر را پوشش می‌دهد:

  • حروف یا کاراکترها به صورت غیرمنتظره نوشته شوند
  • حروف یا کاراکترها ظاهر نشوند
  • دکمه‌ها «چسبناک» به نظر رسیده و در استفاده مداوم، پاسخ ندهند

از کار افتادن کیبورد مک بوک های جدید در برخورد با گرد و غبار

شکایات کاربران در مورد کیبورد مک بوک های جدید، طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. مردم می‌گویند کیبورد آنها در برخورد با گرد و غبار از کار می‌افتد و طراحی شکننده نیز تعمیر دستگاه را دشوار می‌کند.

اگرچه ارائه برنامه‌ای جامع برای حل این مشکل بیشتر از چیزی طول کشیده است که کاربران در انتظار آن بودند، اما اقدام اپل برای حل آن خوشحال‌کننده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوب که چی؟

    تو ایران که هیچ جایی برای نمایندگی اپل نیست !!!

  2. خیلی خوبه مشکلای زیادی رو حل میکنه

  3. زحمت کشیده واقعا چه کار به موقعی کرد