گوشی اوپو اف 9

گوشی اوپو اف 9 معرفی شد؛ بریدگی نمایشگر خاص‌تر از آیفون ایکس!

گوشی چینی اوپو اف 9 (Oppo F9) مجهز به نمایشگر ناچ، دوربین دوگانه و قاب پشتی با رنگبندی خاص معرفی شد. در ادامه قابلیت ها، قیمت و گالری تصاویر گوشی موبایل چینی اوپو F9 را مشاهده کنید.

شاید این کمی آشناپنداری باشد، به هر حال کمپانی اوپو ساعاتی پیش رسما از گوشی اوپو اف 9 خود پرده برداری کرد. این گوشی ارائه کننده نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 90.8 درصدی با نسبت 19.5:8 است که می‌تواند اغلب فضای قاب جلویی را در بر گیرد و یک ناچ V شکل نیز در بالای صفحه جای خوش کرده است. این قسمت ناچ کوچک که از خود آیفون ایکس اپل نیز بهتر به نظر می‌رسد، از یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با پشتیبانی از HDR خواهد بود.

دیگر دوربین ها در قسمت پشتی گوشی جای گرفته‌اند که شامل دو سنسور 16 + 2 مگاپیکسلی می‌شوند. سنسور ثانیه وظیفه‌ی ایجاد افکت بوکه را در اختیار دارد، در حالی که سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 وظیفه‌ی اصلی عکاسی را بر عهده دارد.

گوشی اوپو اف 9

مشخصات فنی اوپو اف 9

اوپو اف 9 از تراشه هلیو پی 60 قدرت می‌گیرد که می‌تواند از پس انجام وظایف هوش مصنوعی نیز برآید. این می‌تواند با قابلیتی به نام AI Beautification 2.1 همراه دوربین گوشی در دسترس کاربران قرار گیرد. این تراشه با یک رم 4 گیگابایتی (یا 6 گیگابایتی در صورت انتخاب) و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. رابط کاربری Color OS 5.2 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو نیز در راس بخش نرم افزاری این گوشی قرار دارد.

گوشی اوپو اف 9

گوریلا گلکس 6 در یک گوشی میان رده!

نمایشگر به کار رفته در قاب جلویی گوشی از ابعادی برابر با 6.3 اینچ و وضوح 2340 در 1080 پیکسل بهره می برد. آن یک پنل LPTS TFT است که میزان روشنایی 450 نیت را متعهد می‌شود. این نمایشگر همراه با گوشی اوپو R17 به عنوان نخستین گوشی هایی هستند که به گوریلا گلس 6 مجهز شده‌اند. یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز این گوشی چینی را بر عهده دارد. این شارژ البته توسط یک درگاه قدیمی میکرو USB انجام می‌شود. اما در سمتی دیگر، خبر خوب اینکه در اینجا یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون وجود دارد.

قاب پشتی شگفت انگیز

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اوپو اف 9 ، قاب پشتی آن است. کمپانی اوپو قاب پشتی این گوشی را به صورت طیف رنگی روشن به تیره طراحی کرده است و شما می‌توانید آن را در سه رنگ قرمز (Sunrise Red)، آبی (Twilight Blue و بنفش (Starry Purple) خریداری کنید. دو مدل اول دارای الگوی موزاییکی هستند، در حالی که بر روی مدل بنفش، ستاره‌های طلایی رنگی نقش بسته است.

پیش فروش این گوشی از هم اکنون آغاز شده و از 24 آگوست (2 شهریور ماه) نیز فروش قطعی آن آغاز خواهد شد. این گوشی در ویتنام با قیمت حدودی 330 دلار به فروش خواهد رسید. این قیمت برای نسخه‌ی مجهز به رم 4 گیگابایتی اوپو F9 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مسلما از ایفون ایکس بهتر که هست ولی طراحی ناچش یکم عجیب و نچسبه