گوشی انعطاف پذیر ال جی

گوشی انعطاف پذیر ال جی تایید شد؛ چه زمانی عرضه می‌شود؟

گوشی انعطاف پذیر ال جی رسما تایید شد. مدیران ال جی توسعه یک گوشی هوشمند منعطف را تایید کرده‌اند، اما ظاهرا نمی‌خواهند پیش از سامسونگ و هواوی آن را عرضه کنند.

در بازگشت به ماه جولای، یک پتنت از سوی کمپانی ال جی به انتشار رسید که نشان می‌داد این شرکت احتمالا مشغول توسعه یک گوشی هوشمند منعطف است که شبیه یک گوشی کشویی کار می‌کند. و سرانجام امروز پس از ماه‌ها حدس و گمان، رسما توسعه گوشی انعطاف پذیر ال جی تایید شد و مشخص شد که غول کره‌ای چند سال است در حال کار بر روی توسعه این گوشی است.

زمان عرضه گوشی انعطاف پذیر ال جی

متاسفانه ال جی هیچ جزئیاتی در مورد نوع طراحی یا مشخصات فنی که از گوشی انعطاف پذیر ال جی انتظار داریم را اعلام نکرده است، اما آن‌ها اعلام کرده‌اند که هیچ عجله‌ای برای عرضه گوشی مذکور ندارند. در عوض هدف آن‌ها ایجاد دیوایسی است که مشتریان واقعی نیز بتوانند به آن دست پیدا کنند. بر اساس تحقیقات ال جی، مشتریان این شرکت هنوز در مورد این ایده مطمئن نیستند و بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند که برای خرید گوشی انعطاف پذیر ال جی چه مبلغ بیشتری را نسبت به گوشی های معمولی باید بپردازند. به همین خاطر، این شرکت صبر خواهد کرد تا ببیند گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ و هواوی چه بازخوردی را از بازار دریافت خواهند کرد.

سامسونگ مدت‌هاست مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند منعطف است و به دنبال یک رونمایی کوتاه در ماه نوامبر، به نظر می‌رسد در ژانویه 2019 با نام Galaxy F از آن پرده برداری کند. در حرکتی مشابه، هواوی نیز تایید کرده است که گوشی انعطاف پذیر آن‌ها اواسط سال 2019 مهیای ورود به بازار شده و همچنین نخستین گوشی ارائه کننده فناوری اتصال 5G این شرکت نیز خواهد بود.

در حال حاضر به نظر می‌رسد تمرکز اصلی ال جی بر روی گوشی های سنتی آن‌ها نظیر گوشی تازه معرفی شده ال جی وی 40 باشد. این دیوایس به 5 دوربین (دوربین سه گانه پشتی و دوربنی دوگانه سلفی) مجهز شده و بخش‌های مختلفی از آن نیز نسبت به نسل گذشته با پیشرفت همراه بوده‌اند.