چری تیگو 4

چری تیگو 4 یا ام وی ام ایکس 55 ؛ محصول جدید مدیران خودرو در راه بازار

چری تیگو 4 با نام ام وی ام ایکس 55 به عنوان محصول جدید مدیران خودرو به بازار می‌آید. این خودروی چینی که در بازارهای جهانی با نام چری تیگو 4 (Chery Tiggo 4) شناخته می‌شود در ایران با نام ام وی ام ایکس 55 (MVM X55) عرضه خواهد شد.

شرکت مدیران خودرو اخیرا تصاویری از کراس اوور استتار شده‌ای را منتشر کرده است که گویا محصول جدید این شرکت با نماد MVM به بازار عرضه خواهد شد. با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این خودرو همان چری تیگو 4 است. خودرو تیگو 4 یک کراس اوور موفق و پرفروش در کشور چین شناخته می‌شود.

با توجه به اینکه مدیران خودرو محصولات ام وی ام را با پیشوند X نام‌گذاری می‌کند، احتمالا خودرو تیگو 4 نیز با نام ام وی ام ایکس 55 (MVM X55) به بازار عرضه خواهد شد. همچنین در گذشته از سوی مدیران این شرکت خبری مبنی بر عرضه خودرویی با نام X55 منتشر شده بود.

چری تیگو 4 یا ام وی ام ایکس 55

آن‌طور که به نظر می رسد علت استتار خودروی تیگو 4 در ایران به خاطر برخورداری از قابلیت‌های جدیدی است که آن را نسبت به نسخه چینی متمایز می‌کند. همچنین برخی احتمال می‌دهند شرکت چری این خودرو را برای ایران ارتقا داده است و برای اولین بار با ویژگی‌های جدید در ایران رونمایی خواهد شد. بنابراین دلیل استتار جزئیات بدنه‌ی چری تیگو 4 یا ام وی ام ایکس 55 برای رونمایی از قابلیت‌های جدید، انجام شده است.

چری تیگو 4 یا ام وی ام ایکس 55

مشخصات فنی چری تیگو 4

خودروی چری تیگو 4 با دو نسخه موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و 1.5 لیتری توربو در کشور چین به فروش می‌رسد. همچنین خریداران قادر به سفارش جعبه دنده‌های دستی CVT و 6 سرعته‌ی دو کلاچه خواهند بود. با توجه به تغییراتی که دو شرکت ام وی ام و چری برای این خودرو لحاظ کرده‌اند می‌توان چنین تصور کرد که بعضی از مشخصات فنی این محصول پیشرفته‌تر شده باشد. شاید تست‌های جاده‌ای که در ایران انجام می‌شود هم به همین منظور صورت می‌گیرد.

چری تیگو 4 یا ام وی ام ایکس 55

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. از بین چینیهای که در ایران تولید می شود محصولات چری صاحب طراحی مدرنتری هستند که شبیه کره ای هاست نه چینی ها

  2. ایول به تولید داخلی

  3. ن بابا اینا چ باسلیقه شدن

  4. دقیقا X25 شبیه اینه