شارژ بی سیم معکوس

هواوی میت 20 پرو با قابلیت شارژ بی سیم معکوس ، سایر گوشی‌ها را شارژ می‌کند

گوشی های هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) به طور رسمی در لندن معرفی شدند. یکی از نوآوری‌های ارائه شده در هواوی میت 20 پرو، قابلیت شارژ بی سیم معکوس است که با استفاده از آن می‌توانید گوشی‌های دیگر را نیز شارژ کنید.

زمانی قابلیت شارژ بی سیم (Wireless Charging) در گوشی‌ها بسیار نادر بود، اما امروزه بسیاری از گوشی‌ها از جمله آیفون های جدید و برخی پرچمداران اندرویدی به این قابلیت مجهز شده‌اند. حالا صنعت موبایل از ویژگی شارژ بی سیم گذر کرده و اکنون هواوی قابلیت جدیدی را با عنوان شارژ معکوس بی سیم (Reverse Wireless Charging) در گوشی جدید میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) معرفی کرده است.

شارژ بی سیم معکوس ؛ نوآوری جدید هواوی

گوشی های جدید و پرچمدار هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در لندن به طور رسمی معرفی شدند و با قابلیت‌ها، توانایی‌ها و نوآوری‌های جدید خود بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کردند. قابلیت شارژ بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو ، یکی از نوآوری‌هایی است که در این مراسم از آن پرده‌بردای شد. شما فقط باید گزینه‌ی مربوطه را در این گوشی فعال کنید و هر زمان که گوشی شما با یک دیوایس دیگر که از قابلیت شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌کند برخورد کرد، فرایند انتقال قدرت یا شارژ کردن دیوایس دوم به طور خودکار آغاز می‌شود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت شارژ بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو منتشر نشده و فعلا نمی‌توانیم اظهار نظر دقیقی در مورد این ویژگی داشته باشیم، اما بدیهی است که فرایند شارژ معکوس سرعت بالایی نخواهد داشت و شاید در ابتدا عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشته باشد. با این حال، هواوی میت 20 پرو دارای یک باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند ظرفیت باتری خود را در شرایط اضطراری با دیوایس‌های دیگر به اشتراک بگذارد و این خود یک نوآوری و ویژگی بسیار جالب در صنعت گوشی های هوشمند به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. چ فایده به ایفون که نمیخوره

  2. روی هرچی چینه سفید کرد

  3. بابا ایول چرا تا جالا صداشو درنیاورده بود

  4. وایی چه خلاقیتی به کار برده