گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 احتمالا با نمایشگر بدون حاشیه Infinity-O عرضه خواهد شد

گلکسی اس 10 احتمالا با نمایشگرهای Infinity-O تولید خواهد شد. تصویر مفهومی منتشر شده از Samsung Galaxy S10 نیز طراحی احتمالی این پرچمدار را نشان می‌دهد.

بعد از معرفی نمایشگرهای Infinity در سال 2017، چند شب پیش شاهد رونمایی از چهار پنل جدید از این سری بودیم که گفته می‌شود در گوشی های آینده این شرکت به کار گرفته خواهند شد. بنا بر ادعای یکی از افشاگران مورد اعتماد، گلکسی اس 10 یکی از تلفن های هوشمندی است که به صفحه نمایش بدون حاشیه Infinity-O مجهز می‌شود. در این طراحی، از ناچ به گونه‌ای کاملا متفاوت استفاده شده و دوربین سلفی در یک بریدگی کوچک در سمت چپ بالای صفحه تعبیه خواهد شد.

با در نظر گرفتن اطلاعات اخیر در مورد ایده جدید سامسونگ برای تعبیه دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش، استفاده از پنل‌های Infinity-O احتمالا برخی از طرفداران را ناامید خواهد کرد. هرچند، ظاهرا این تصمیم به خاطر وضعیت فعلی فناوری گرفته شده است. به هر صورت، همان‌طور که منبع منتشر کننده هم اشاره می‌کند، این طراحی کاملا جدید بوده و نهایی شدن آن هنوز تایید نشده است. به همین خاطر، مصرف‌کنندگان احتمالا در سال 2020 و با معرفی Galaxy S11، با فناوری دوربین زیر صفحه ملاقات خواهند کرد.

کانسپت گلکسی اس 10

تجهیز گلکسی اس 10 به دوربین سه گانه

البته، این تنها تغییر در گلکسی اس 10 نبوده و کاربران باید خود را برای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه، دوربین پشتی سه گانه و پردازنده جدید 7 نانومتری هم آماده کنند. در نهایت، سامسونگ با هدف جلب نظر کاربران، پرچمدار خود را در شش رنگ مختلف به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. شط این یکی مطمعنم کولاک میکنه

  2. چ طراحی مسخره ای

  3. دوربینش کجاست پس

  4. کپی پیست اپله😐 اسکی رفتن تا کی؟