مدل های ۲۰۱۸ آیفون

تقاضای پایین برای مدل های ۲۰۱۸ آیفون ، اپل را به کاهش تولید واداشت

منابع مطلع خبر از آن می‌دهند که سران اپل به علت فروش کمتر از انتظار مدل های ۲۰۱۸ آیفون ، تصمیم به کاهش تولید این محصولات گرفته‌اند. این موضوع تنها شامل آیفون ایکس آر (iPhone XR) نمی‌شود و در مورد دو مدل گران‌قیمت‌تر نیز صادق است.

ظاهرا تقاضا برای گوشی های جدید کمپانی کوپرتینویی، آنچنان پایین بوده که شوکه شدن سرمایه‌گذاران را در پی داشته است. پس از اینکه اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر کاهش تولید آیفون ایکس آر به میزان یک سوم مخابره شد، حالا به نظر می‌رسد این مساله به سایر مدل های ۲۰۱۸ آیفون ، یعنی آیفون ایکس اس (iPhone XS) و ایکس اس مکس (XS Max) نیز تعمیم پیدا کرده است.

مدل های ۲۰۱۸ آیفون

به گفته‌ی تحلیلگران، استقبال کم مشتریان از این سه گوشی جدید در سال جاری، نه تنها اپل را از منفعت مالی هنگفتی محروم کرده؛ بلکه حالا پیش‌بینی شرایط آینده نیز برای این کمپانی مشکل‌تر شده است و سران آن نمی‌دانند که می‌بایست چه تعداد قطعات اولیه برای پاسخ‌گویی به تقاضای بازار در ماه‌های آتی سفارش دهند.

البته فصل طلایی تعطیلات در پیش است و اپل فرصت این را دارد که با افزایش فروش مدل های ۲۰۱۸ آیفون تا پیش از فرارسیدن سال جدید میلادی، تا حدی به وضعیت خود سر و سامان ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. اره وقتی یه گوشی کاملی مثل میت 20پرو اومده بااون همه امکانات چه کاریه ایفون بخریم..تازه خیلیا منتظر اس ده سامسونگ هستن که ب مناسبت ده سالگیش میخواد یه گوشی فوق العاده تولید کنه..الان بیشتر برندها گوشیای قدرتمندی فرستادن تو بازار مخصوصا چینی ها..که کار رو واسه برندای قدیمی مثل اچ تی سی و سونی وحتی ال جی و ایفون سخت کردن…ایفون تو ظاهر گوشیاش خیلی ضعیف عمل میکنه.مطمعنن تا دو سال دیگه همه ایفونا شبیه ایفون ایکس به بازار میان با سخت افزار قدرمندتر..

  2. مطمن باشید برا اپل چیزی ب اسم شکست وجود نداده لامصب شکست ناپذیره با هر بحران ک داره قوی تر از قبل ظاهر میشه

  3. بیچاهر اومده بود امسال فروش خوبی کنه هاخخخخ

  4. وای ینی اپل فروشش داره کم میشه؟؟

  5. خب خب دوستان متعصب اپل جون

    همچی اپل تون به زمین خورده که نگو

    حالا بگید دروغه باشه دروغ

    اصلا شاید خودشون خواستن کم فروش بره خخخخخ

  6. مطمن باش هیچوقت همچین اتفاقی نمیفته

  7. همچین دیگ اوضاع اپل هم تق و لقه هاا..واقعا نگران کنندس

  8. اینم دیگ آخرین ماه های خودشو داره سپری میکنه و جاشو باید یواش یداش بده به هواوی