گوشی Huawei P30 Pro

انتشار رندرهای جدید گوشی Huawei P30 Pro با دوربین چهارگانه

رندرهای جدید گوشی Huawei P30 Pro با دوربین پشتی چهارگانه منتشر شد. ما همچنین حالا تصاویری تازه از گوشی هواوی پی 30 با دوربین سه گانه داریم.

مارس سال جاری میلادی بود که هواوی از گوشی P20 Pro به عنوان اولین اسمارت فون دنیا با دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی پرده برداشت. حالا که دوربین های سه گانه به سیستمی مرسوم در میان گوشی ها تبدیل شده‌اند، این سازنده چینی قصد به‌کارگیری دوربینی چهارگانه را در گوشی Huawei P30 Pro داشته و می‌خواهد آن را طی سه ماهه نخست 2019 روانه بازار کند. ظاهر P30 هم قرار است به جای دوربین دوگانه، از دوربین سه گانه قدرت گیرد.

تصاویر پیش رو از طریق “MobileFun” در اختیار ما قرار گرفته است و ظاهرا این فروشگاه اینترنتی، پیش‌فروش این قاب‌ها را قبول می‌کند. این عکس‌ها نشان می‌دهند Olixar خود را برای ارائه بامپرها، کاورهای سیلیکونی و کاورهای محافظ مخصوص آماده کرده است. در بخش پشتی، یک برش بزرگ برای ماژول عمودی دوربین وجود دارد و فلاش LED دوگانه در بخش کناری دوربین قرار می‌گیرد. به علاوه، اینجا خبری از برش مخصوص اسکنر اثر انگشت نیست.

عکس‌های منتسب به قاب محافظ هواوی پی 30 هم یک برش عمودی بزرگ را در بخش پشتی به تصویر می‌کشند. هرچند، اینجا خبری از بریدگی مخصوص سنسورها و فلاش LED نیست؛ در این صورت می‌توان گفت سنسورها و فلاش به بخش پایینی دوربین پشتی منتقل شده‌اند. به علاوه، هواوی احتمالا از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در این گوشی هوشمند نیز استفاده خواهد کرد.

یکی دیگر از مواردی که احتمالا متوجه آن شده باشید، نمایشگر کم‌حاشیه با ناچ قطره آب است. البته، ما می‌دانیم که این رندرها بر اساس رندرهای رسمی گوشی Oppo R17 طراحی شده‌اند و تولیدکننده‌های لوازم جانبی، فقط اطلاعات مربوط به ابعاد و کلیدهای کنترلی را دریافت می‌کنند. به همین جهت، نمی‌توان از روی این تصاویر در مورد طراحی پرچمداران هواوی قضاوت کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اسکیی رفته خدایی