انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی مایکروسافت سرفیس فون

مایکروسافت امسال حسابی طرفداران خود را خوشحال کرد. عرضه ویندوز ۱۰، معرفی اولین لپ تاپ ساخت این شرکت، معرفی نسل چهارم از خانواده تبلت های سرفیس که ظاهرا هر چه بیشتر به سوی تکامل گام برداشته و همچنین پرچم داران لومیا که دیروز خبر از اتمام موجودی آنها در پیش فروش آمریکا و کانادا منتشر شد باعث می شود پس از سال ها خواب زمستانی بلاخره طرفداران این برند محبوب هم بتوانند خودی نشان دهند.حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می دهد سورپرایز دیگری از مایکروسافت در انتظار هواداران محصولات این شرکت می باشد.به تازگی اطلاعاتی از گوشی جدید مایکروسافت سرفیس فون ( Microsoft Surface phone ) منتشر شده است.

البته در ماه های قبل هم شایعاتی درباره برنامه ریزی مایکروسافت برای عرضه سرفیس فون شنیده شده بود. استقبال چشمگیر از محصولات خانواده سرفیس و همچنین بازخورد بسیار مثبت از دید منتقدان باعث دلگرمی مدیران مایکروسافت شده و حالا آنها بیش از پیش برای معرفی Surface Phone مشتاق هستند.

خبرهای جدید از آنجا به وجود می آیند که اخیرا یک دستگاه تلفن هوشمند با نام Surface Phone بنچمارک های HTML5test را پشت سر گذاشته است. سیستم عامل به کار رفته در این دستگاه ویندوز ۱۰ موبایل بوده و مرورگر مورد استفاده هم Edge 12 است.

Surface-Phone-HTML5test

همان طور که در تصویر هم مشاهده می کنید Microsoft Surface Phone در این تست از ۵۵۵ امتیاز ممکن توانسته ۴۰۱ امتیاز به دست آورد که البته اصلا مورد بحث نیست و در حال حاضر مطمئنا با نسخه های آزمایشی دستگاه مواجه هستیم. این نکته را می توان از وضوح نمایشگر دستگاه مورد استفاده در بنچمارک (که ۳۶۰*۶۴۰ است) هم فهمید.مطمئنا در سال ۲۰۱۶ هیچ دستگاه حتی میان رده ای هم از چنین کیفیتی در نمایشگر استفاده نمی کند و همین باعث می شود به آزمایشی بودن نسخه مورد استفاده اطمینان بیشتری پیدا کنیم.

متاسفانه جزئیات بیشتری درباره این دستگاه منتشر نشده و باید به همین شایعات بسنده کنیم. اولین بار که پیش بینی عرضه surface phone در رسانه ها منتشر شد بیشتر از ۳ سال قبل بود و هنوز مشخص نیست مایکروسافت چه زمانی این دستگاه را روانه بازار خواهد کرد. با این حال به نظر می رسد این بار بیش از هر زمان دیگری به معرفی Surface Phone نزدیک هستیم.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*