نسخه ویندوز 10 موبایل اینستاگرام

نسخه ویندوز 10 موبایل اینستاگرام منتشر شد

سرانجام کاربران ویندوز 10 موبایل نیز صاحب یک اپلیکیشن اختصاصی اینستاگرام شدند. تا به حال این کاربران مجبور بودند برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر این سرویس از اپلیکیشن‌های شخص ثالث یاری بگیرند؛ حالا اینستاگرام به‌صورت رسمی با تمام قدرت در اختیار این کاربران قرار گرفته است.

پلتفرم موبایلی مایکروسافت با مشکل بزرگی مواجه است که هیچ یک از رقبای آن آی او اس و اندروید به آن دچار نیستند. این مشکل اپلیکیشن‌ها است. در واقع توسعه دهندگان نگاه جدی به این پلتفرم ندارند و همواره از نظر زمان‌بندی عرضه نسخه‌های ویندوز 10 موبایل و بلک بری 10 اپلیکیشن‌‌های خود را در اولویت آخر خود قرار می‌دهند. چنین چیزی دقیقاً دلیل آن است که چرا نسخه ویندوز 10 موبایل اینستاگرام هیچ‌گاه تا به حال به‌روزرسانی نشده است و این پلتفرم از نسخه 2 سال و نیم پیش آن استفاده می‌کند. امروز سرانجام نسخه مخصوص ویندوز 10 موبایل اینستاگرام منتشر شد تا کاربران این پلتفرم از به اشتراک گذاری تصاویر خود نهایت لذت را ببرند.

برای مدت زمان طولانی کاربران ویندوزفون مجبور بودند تا جهت استفاده از اینستاگرام از یک اپلیکیشن شخص ثالث استفاده کنند. چرا که نسخه رسمی این شبکه اجتماعی قابلیتی برای آپلود فایل‌های ویدیویی نداشت و شما برای دسترسی به چنین امکاناتی باید از اپلیکیشن‌های دیگر استفاده می‌کردید.

امکانات نسخه ویندوز 10 موبایل اپلیکیشن اینستاگرام مطابق نسخه‌های اندروید و آی او اس آن خواهد بود.

امکانات این اپلیکیشن درست همانند نسخه اندروید و آی او اس آن است. شما می‌توانید «دایرکت مسیج» بفرستید و یا هرکار دیگری که در نسخه قبلی امکان پذیر نبود در این اپلیکیشن قابل انجام است. کاربران این اپلیکیشن همچنین امکان خواهند داشت تا بین حساب‌های کاربری خود بدون آن که هر بار نیاز باشد به آن‌ها وارد شده و یا خارج شده سوئیچ کنند.

احتمالاً این اپلیکیشن بر روی نسخه‌های قبلی ویندوزفون قابل اجرا نخواهد بود؛ بنابراین اگر از تازه‌ترین سیستم عامل موبایلی مایکروسافت ویندوز 10 بهره می‌برید، همین حالا می‌توانید اپلیکیشن رسمی «اینستاگرام» را از فروشگاه ویندوز دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*