مایکروسافت سرفیس پرو 4

زمان رونمایی از سرفیس پرو 5 مشخص شد

ظاهرا شرکت مایکروسافت در دوم خرداد میزبان یک رویداد خبری در شانگهای است. تمامی مستندات بر رونمایی از سرفیس پرو 5 (Microsoft Surface Pro 5) تبلت دوکاره مایکروسافت دلالت دارند.

یک توییت پنجشنبه توسط مدیر بخش سرفیس، پانوس پانای (Panos Panay) منتشر شد که نشان می‌دهد مایکروسافت دوم خرداد ماه سال جاری میزبان یک رویداد خبری در شانگهای خواهد بود. این رویداد احتمالا مربوط به سرفیس پرو 5 و یا حتی سرفیس بوک 2 است. هرچند هر زمانی که صحبت از عرضه یک دیوایس سرفیس جدید می‌شود، ما ناخودآگاه فکرمان به سمت معرفی سرفیس فون افسانه‌ای نیز می‌رود.

رویداد دوم خرداد مایکروسافت

توییت پانوس پانای

همین 2 روز پیش بود که ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت عنوان کرد به زودی مایکروسافت به تجارت موبایل بازخواهد گشت و محصولات جدید و بسیار متفاوتی را روانه بازار می‌کند تا همانند تبلت های دو کاره سرفیس، درمیان انبوهی از گوشی های هوشمند نیز حکمرانی کنند. در سمتی دیگر، ما ماه گذشته شایعه‌ای را شنیده بودیم که عنوان می‌کرد مایکروسافت قرار است از نسل جدید تبلت سرفیس پرو خود رونمایی کند که حاوی تغییرات بسیار کمی است. Paul Thurrott ژورنالیست قابل اعتماد حوزه تکنولوژی نیز در ارتباط با این تبلت ادعا می‌کند مجهز به پردازنده های Kaby Lake اینتل خواهند بود. این پردازنده‌ها با استفاده از پردازش 14 نانومتری تولید شده‌اند که حاصل آن بهبود عمر باتری همراه با سرعت اجرای بالاتر خواهد بود.

رونمایی از سرفیس پرو 5 هفده ماه پس از معرفی سرفیس پرو 4

از هر زاویه‌ای که می‌نگریم، احتمال رونمایی از سرفیس پرو 5 بیش از سایر محصولات برند سرفیس در این رویداد خبری بهاری است. از زمان معرفی سرفیس پرو 4 تا به حالا بیش از 17 ماه است که میگذرد و دقیقا همین مدت زمان فاصله بین معرفی سرفیس پرو 3 و نسل بعد آن وجود دارد. بنابراین می‌تواند اینگونه برداشت کرد که دوم خرداد ماه نسل جدید تبلت های دوکاره کمپانی مایکروسافت رسما معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*