هواوی میت 10 پورشه دیزاین معرفی شد؛ لاکچری بازی با هواوی

در کنار معرفی گوشی های هواوی میت 10 ، از هواوی میت 10 پورشه دیزاین (Huawei Mate 10 Porsche Design) نیز رونمایی شد. این گوشی از امکانات بالایی برخوردار است.

اگر بخواهیم مشخصات هواوی میت 10 پورشه دیزاین را در یک جمله خلاصه کنیم، باید گفت با موبایلی قدرتمند از نظر سخت‌افزاری و ظاهری لوکس و حرفه‌ای روبه‌رو هستیم.

مشخصات هواوی میت 10 پورشه دیزاین

هواوی میت 10 پورشه دیزاین دارای مشخصاتی شبیه به هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro)، مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچی با پنل AMOLED و وضوح تصویر 1080 در 2160 پیکسل بوده که نسبت تصویر 18 به 9 را ارایه داده است. این صفحه نمایش، بخش زیادی از قاب جلوی گوشی را پوشانده و با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10، از کیفیت بالایی برخوردار است.

گوشی جدید هواوی میت 10 پورشه دیزاین همانند مدل هواوی میت 10 پرو به پردازنده کایرین 970 مجهز بوده که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی قدرتمند، قادر به شناسایی لحظه‌به‌لحظه تصاویری‌ست که از طریق دوربین گوشی مشاهده می‌شود. در این مدل، کارایی زوم دیجیتال و تشخیص حرکتی نیز بهبود یافته است.

هواوی میت 10 پورشه دیزاین معرفی شد؛ به مدل لوکس هواوی سلام کنید

طراحی تمام‌شیشه‌ای هواوی میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین بسیار زیبا بوده و دوربین دوگانه نیز جلوه خاصی به آن بخشیده است. هواوی با همکاری لایکا دوربین دوگانه میت 10 پورشه دیزاین را به دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی مجهز کرده که سنسور دوم وظیفه شکار تصاویر سیاه و سفید را بر عهده دارد. هر دو لنز این دوربین از قابلیت OIS پشتیبانی کرده و دریچه دیافراگمی به گشودگی f/1.6 دارند؛ دیافراگمی که به مراتب بهتر از دوربین هواوی میت 9 (f/2.2) عمل می‌کند.

در کنار چیپست این گوشی لوکس هواوی، پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP12 به کار رفته که به قول کمپانی سازنده، 40 درصد سریع‌تر از مدل‌های پیشین عمل می‌کند. پردازش 10 نانومتری این پردازنده همچنین باعث افزایش قدرت و کارایی تراشه شده است.

نسخه پورشه دیزاین هواوی میت 10 همانند دو مدل دیگر، رابط کاربری EMUI 8.0 را بر اساس اندروید 8.0 اوریو اجرا می‌کند. این گوشی با استفاده از عملکرد صفحه نمایش هوشمند (Smart Screen) قادر است دو اپلیکیشن را به صورت همزمان اجرا کرده و یا منوی گوشی را بر روی PC به نمایش بگذارد.

هواوی میت 10 پورشه دیزاین معرفی شد؛ به مدل لوکس هواوی سلام کنید

گوشی جدید هواوی به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که از تکنولوژی شارژ سریع و رابط USB-C پشتیبانی می‎‌کند. هواوی این نوید را به کاربرانش داده که باتری هواوی میت 10 پورشه دیزاین به لطف قابلیت SuperCharge هواوی، در مدت 20 دقیقه به طور کامل شارژ شود. شارژر این اسمارت فون موفق به اخذ گواهی  TÜV Safety Certified در زمینه امنیت و سلامت باتری شده است.

میت 10 پورشه دیزاین به همراه میت 10 پرو موفق به گذراندن تست‌های IP67 نیز شده و بدین ترتیب، می‌توانند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورند. به همین دلیل نیز (و شاید به دلایل دیگر) هواوی جک 3.5 میلی‌متری صدا را از این محصولات حذف کرده است.

از دیگر مشخصات هواوی میت 10 پورشه دیزاین می‌توان به 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. این گوشی در اواسط ماه نوامبر (نیمه دوم آبان) روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کم کم دارم عاشق هواوی میشم. همون هواوی ای که یروزی نفرت داشتم ازش