بررسی اولیه AR Emoji گلکسی اس 9

بررسی اولیه ایموجی گلسی اس 9 ؛ AR Emoji سامسونگ زیر ذره‌بین

در این مقاله به ایموجی گلسی اس 9 سامسونگ خواهیم پرداخت. این قابلیت ایموجی های متحرک، ایده‌ای تقریبا شبیه به انیموجی اپل است. آیا سامسونگ با ایموجی واقعیت افزوده خود موفق خواهد شد؟

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا از جدیدترین گوشی های پرچمدار خود، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس پرده برداری کرد. آن‌ها از طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های جدید برخوردارند که شامل امکانات جذاب و جدید دوربین می‌شود. یکی از این قابلیت‌ها، AR Emoji نام دارد. خوشبختانه ما در این رویداد خبری موفق شدیم از این قابلیت استفاده کنیم و از قدرت واقعیت افزوده گوشی گلکسی اس 9 برای ساخت یک آواتر مجازی استفاده کنیم که ایده‌ی جذابی به نظر می‌رسد.

ویدیو بررسی ایموجی گلسی اس 9

 

اول از همه باید گفت که ایموجی گلسی اس 9 بسیار جالب است. شما می‌توانید محتوای تولید شده با این قابلیت را به هر شخصی و هر گوشی هوشمندی که دوست داشتید بفرستید. نه تنها می‌توانید از آن‌ها در پیام‌های متنی خود، بلکه در اپلیکیشن های پیام رسان نظیر فیس بوک مسنجر و واتس اپ نیز استفاده کنید. پس هیچ محدودیتی برای استفاده از آن‌ها ندارید و می‌توانید آن‌ها را برای تمامی دوستان خود که از گوشی های اندرویدی یا آی او اسی استفاده می‌کنند ارسال کنید. اما سامسونگ چگونه این قابلیت را به وجود آورده است؟ خیلی ساده، با استفاده از فایل‌های گیف این کار صورت می‌گیرد. اول AR Emoji شما ذخیره می‌شود و یک مجموعه متشکل از 18 انیمیشن مختلف از آن ساخته می‌شود. سپس ارسال آن‌ها به آسودگی ارسال یک عکس از گالری گوشیتان خواهد بود.

ایموجی گلسی اس 9 همچنین خیلی ساده ایجاد می‌شود و به خوبی سفارشی سازی می‌شود. دوربین جلوی گوشی برای گرفتن یک اسکن از از چهره‌ی کاربران مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در کمتر از 1 دقیقه عملیات پردازش انجام می‌گیرد. اگر نگاه دقیق‌تری به این ایموجی ها بی‌اندازید و با آن‌ها کار کنید، شما می‌توانید ویژگی‌های بیشتر چهره‌ی خودتان را بر روی آن اعمال کنید؛ اما توجه کنید که همچنان تغییر المان‌هایی نظیر مدل مو لباس به صورت کارتونی انجام می‌شود تا از آن حال و هوای آواتار بودن درنیایند. نکته جالب اینجاست که اگر شما نمی‌خواهید از صورتتان استفاده کنید نیز چندین شخصیت کارتونی معروف مثل میکی ماوس برای انتخاب وجود خواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد AR Emoji گلکسی اس 9 سامسونگ هنوز هم جای کار داشته باشد. ما نمی‌خواهیم در این برهه از زمان در مورد آن قضاوت کنیم، زیرا محصولی که ما در نمایشگاه MWC 2018 آن را بررسی کردیم، محصول نهایی نبود. ما امیدواریم به نتایج بهتری در بررسی‌های کاملی که در آینده انجام می‌دهیم برسیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. اپراتورهای هواوی چطوری با حسرت این سوپر لوکس رو امتحان میکردن

  2. خیلی جالبن
    خخخ ادمو میندازه هوس که بخره ها ولی پول نیست

  3. استیکر های خودمون میارزه به همشون بابا

  4. این همه میگفت استیکر سه بعدی این بود؟؟؟
    بخاطر این شده پنج میلیون؟؟

  5. چرت تر از اونی بود که انتظار داشتم

  6. کپی از اپل کرده دیگه.

  7. چقدر چیپو بی کیفیت

  8. اونقدری که روش مانور میدن چیز جالبی نیست
    مام قبلا یه اپلیکیشن رو موبایل داشتیم (یه گربه بود) هرکاری میکردیم انجام میداد ایموجی کیلو چند بابا