زمان معرفی آیفون های سال 2018 اپل

زمان معرفی آیفون های سال 2018 اپل رسما تایید شد

زمان معرفی آیفون های سال 2018 رسما تایید شد. اپل در این رویداد علاوه بر آیفون های جدید از چند تبلت، اپل واچ سری 4 و مک بوک ایر جدید نیز پرده برداری خواهد کرد.

زمان تعیین شد؛ آیفون های سال 2018 اپل قرار است در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور ماه)،‌ در سالن تئاتر استیو جابز واقع در کوپرتینو،‌ یک سال پس از پرده برداری از آیفون های سال گذشته، معرفی شوند.

ستاره‌ی این رویداد آیفون های جدیدی خواهند بود که قرار است پرچمداران سال 2018 اپل نیز لقب گیرند. منظور ما 3 مدل آیفون جدید است: یک مدل آیفون 5.8 اینچی، یک مدل ارزان قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر LCD و یک مدل ابر پرچمدار 6.5 اینچی با ابعادی تقریبا مشابه آیفون 8 پلاس کنونی خواهند بود.

در رویداد معرفی آیفون های سال 2018 اپل، قرار است از نسل جدید تبلت های آیپد پرو نیز پرده برداری شود. شایعات خبر از عرضه دو آیپد پرو 10.5 اینچی و آیپد پرو 12.9 همراه با حاشیه‌های بسیار اندک نمایشگر، فیس آی دی و بدنه‌هایی به مراتب مدرن‌تر از نسل کنونی می‌دهند.

سرانجام در رویداد معرفی آیفون های سال 2018 اپل قرار است از چهارمین نسل ساعت هوشمند اپل واچ نیز پرده برداری شود. این بخش از رویداد اپل «یک چیز بیشتر» نام دارد. انتظار می‌رود این نسل بزرگ‌تر از نسل سوم اپل واچ باشد تا فضای کار برای کاربران بیشتر شده و دکمه‌ی ویبره پشتی را نیز دریافت خواهد کرد. اگر بخواهیم در مورد تصویر به انتشار رسیده از این رویداد قضاوت کنیم، با حضور یک دایره در وسط آن می‌توانیم حدس بزنیم که اپل در صدد عرضه یک ساعت هوشمند گرد، به جای طراحی مربعی سه نسل نخست اپل واچ است.

همچنین ممکن است اپل در این رویداد از یک مدل جدید لپ تاپ مک بوک ایر نیز پرده برداری کند. گفته می‌شود مک بوک ایر نیز سرانجام یک نمایشگر رتینا را دریافت خواهد کرد؛ در بین لپ تاپ های موجود اپل در بازار، تنها مک بوک ایر است که فاقد نمایشگری با این فناوری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*