شارژر بیسیم گوگل پیکسل استند

گوگل پیکسل استند ؛ یک شارژر بیسیم هوشمند و گران برای گوشی های گوگل

شارژر بیسیم گوگل پیکسل استند (Google Pixel Stand) برای استفاده گوشی های گوگل پیکسل 3 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت شارژر بیسیم پیکسل استند بیشتر آشنا شوید.

گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال نخستین گوشی های هوشمند سری پیکسل هستند که از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند. قرار دادن آن‌ها بر روی هر شارژ بیسیم Qi باعث می‌شوند که باتری این گوشی‌ها شارژ شده و شما از مقابله با هرگونه سیم و آداپتور قدیمی دوری کنید. با این حال گوگل یک پیشنهاد بهتر برای شما دارد. گوگل در رویداد سخت افزاری پاییزی خود از یک شارژر بیسیم جذاب به نام گوگل پیکسل استند برای شارژ گوشی های سری Pixel 3 خود پرده برداری کرد. این دیوایس از شارژ سریع بیسیم با نرخ حداکثر 10 وات پشتیبانی می‌کند، فرقی نمی‌کند گوشی شما در حالت افقی یا عمودی قرار گرفته باشد. گوگل پیکسل استند با یک آداپتور برق و یک کابل USB-C بلند نیز همراه است. اما قیمت نزدیک به 100 دلاری باعث شده تا آن یک وسیله جانبی گران قیمت برای گوشی های جدید گوگل باشد.

شارژر بیسیم گوگل پیکسل استند

زمانی که یک گوشی گوگل پیکسل 3 را بر روی این شارژر قرار می‌دهید، رابط کاربری صفحه قفل شما به یک رابط کاربری واضح که حتی از فاصله زیاد نیز نمایان است، تغییر پیدا می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از فرامین صوتی یا توصیه‌های روی صفحه، گوشیتان را کنترل کنید. در صبح، صفحه گوشی شما به تدریج روشن می‌شود تا زنگ هشدار به صدا درآید. و زمانی که گوشی شما در حالت استراحت است، نمایشگر آن اسلایدشویی از بهترین تصاویر شما در Google Photos را به نمایش درمی‌آورد. در حال حاضر ما مطمئن نیستیم گوشی های گوگل هنگام قرار داشتن در شارژر بیسیم گوگل پیکسل استند، در مقایسه با دیگر شارژرهای Qi چگونه کار خواهند کرد.

قیمت گوگل پیکسل استند

شارژر بیسیم گوگل پیکسل استند را می‌توانید از هم اکنون و از طریق فروشگاه گوگل، با قیمت 79 دلار پیش خرید کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پیکسل چیه اول اسم همه گجت هاش میذاره