گوشی شیائومی پلی

گوشی شیائومی پلی می‌تواند رکوردی تازه در گینس ثبت کند

شیائومی با انتشار یک تیزر 31 ثانیه‌ای برای گوشی شیائومی پلی (Xiaomi Play) توجه همگان را به خود کرد. به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند به نوعی می‌تواند یک رکورد جدید را در گینس ثبت کند.

گوشی شیائومی پلی قرار است در تاریخ 24 دسامبر (3 دی) رونمایی شود. ما پیش از این در مورد طرح‌های مخصوص در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند همچون ماهانه 10 گیگابایت اینترنت پرسرعت رایگان شنیده‌ایم؛ ولی تیزر جدیدی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، به امکان شکستن رکورد گینس اشاره دارد.

یک پست جدید در شبکه اجتماعی ویبو می‌گوید لی جون (Lei Jun)، موسس شیائومی، روز دوشنبه در مراسم معرفی گوشی شیائومی پلی حاضر شده و برای جابه‌جا کردن یکی از رکوردهای گینس، تلاش خواهد کرد. “Play”، نخستین گوشی این کمپانی چینی با ناچ قطره آب بوده و قرار است با یک رنگ مخصوص “gradient” همراه شود.

گوشی شیائومی پلی

از مهم‌ترین مشخصه‌های این تلفن هوشمند می‌توان به دوربین دوگانه، اسکنر اثر انگشت پشتی، نمایشگر 5.84 اینچی +FHD، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. مطابق با شایعات، این اسمارت فون در سه نسخه 6/64GB ،4/64GB و 6/128GB به فروش خواهد رسید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

تیزر جدید گوشی شیائومی پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. انقد چینو مسخره کردیم ببین چ غولی شده توروخدا یکی هم بیاد مارو مسخره کنه بلکه ب جایی برسیم

  2. خدایی دیگ این یکیو اصلا و ابدا انتظارشو نداشتم

  3. چینه دیگه،کیلیویی تولید کردن شگردشه