ناسا: موجودات فضایی احتمالا شبیه پاستا هستند!

موجودات فضایی شبیه به پاستا، واقعیتی باورنکردنی و همچنین تلخ هستند. بر اساس مطالعه جدید ناسا، احتمالا مشاهده چنین حیات فرازمینی بسیار بیشتر از مخلوقات فضایی هوشمند شبیه به انسان است.

با وجود عدم وجود هر گونه تصویری دقیق از حداقل یک نوع موجود فضایی زنده در سرتاسر کیهان، با شنیدن این عنوان، اغلب ما تصاویر یکسانی را در ذهن خود تداعی می‌کنیم؛ موجودات فرازمینی به عقیده بسیاری از افراد، از نظر آناتومی بدن شبیه به انسان بوده و دو دست، دو پا و یک سر دارند. تفاوت آن‌ها داشتن قدی کوتاه‌‌تر، بدنی لاغرتر و سری بزرگتر نسبت به انسان‌ها است. اختلافاتی درباره جزئیات ظاهر موجودات فضایی پیش دانشمندان مختلف وجود دارد، اما بر اساس گفته‌های جدید ناسا، دید خود نسبت به ظاهر موجودات فرازمینی را باید به طور کامل تغییر بدهیم. اکنون باید به جای موجودات سبز رنگ شبیه به انسان، به دنبال موجودات زنده شبیه به پاستا باشیم!

موجودات فضایی شبیه به پاستا

بر اساس مقاله‌ای که در وب سایت Livescience منتشر شده است، موجودات فضایی شبیه به پاستا در مقایسه با مخلوقات دارای دو دست و دو پا که انسان‌ها را به منظور انجام تحقیقات وحشتناک روی آن‌ها به سفینه‌های فضایی خود می‌برند، معقول‌تر محسوب می‌شوند.

بر اساس مطالعه جدید ناسا که نتایج آن حدود دو ماه پیش در مجله Astrobiology منتشر شد، موجودات فضایی شکل پاستا می‌توانند اولین نشانه‌های وجود زندگی فرازمینی در دیگر سیاره‌ها باشند.

موجودات فضایی

به عقیده نویسنده این مطالعه، برای انسان‌هایی که تا امروز موجودات فضایی را پیشرفته‌تر و بهتر از خود تصور می‌کردند، باور این موضوع کمی سخت است، اما یافته‌ها، از این ایده پشتیبانی می‌کنند. به عقیده وی، در صورت سفر به سیارات خارج از منظومه شمسی، علاقه‌‌مند به دیدن حیات میکروبی یا مردان و زنان (شبیه به انسان) سبز رنگ، مجهز به سفینه‌هایی پیشرفته، در آنجا خواهیم بود. متاسفانه باید این انتظار را فراموش کرد.

موجودات فضایی

به منظور دست پیدا کردن به ایده‌ای درباره چیزی که فضانوردان در صورت سفر به سیاره‌های خارج از منظورمه شمسی پیدا خواهند کرد، تیم تحقیقاتی ناسا به پارک ملی یلواستون سفر کرد. در قسمتی این پارک ملی، آب گرم جوشیده از زمین مملو از مواد معدنی به شکلی روان از زیر سطح بیرون می‌آید. این مواد معدنی سخت شده و سازه‌هایی متشکل از کلسیم کربنات را ایجاد می‌کنند. این فرآیند می‌تواند در سیاره‌های دیگر، سبب ایجاد حیات شود.

نباید فراموش کرد موجودات فضایی هوشمند و دارای تکنولوژی‌های پیشرفته همچون فضاپیماهای با توانایی حرکت با سرعت نور، اگرچه ممکن است برای انسان‌ها جذاب باشند، اما احتمالا در صورت کشف کره زمین، به سادگی از کنارمان عبور نخواهند کرد و ممکن است برایمان دردسرهای فراوانی درست کنند! در نتیجه باید از ایده پاستا شکل بودن موجودات فضایی استقبال کنیم!