مانیتورهای جدید DELL و Alienware

مانیتورهای جدید DELL و Alienware در CES 2020 معرفی شدند

مانیتورهای جدید DELL و Alienware در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس معرفی شدند. مانیتورهای دل همگی از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کنند٬ در حالی که مانیتور الین ویر یک نمایشگر گیمینگ است.

دو شرکت Dell و Alienware طیف جدیدی از مانیتورها را برای CES 2020 معرفی کردند. نمایشگرهایی که ویژگی‌های جذابی همچون وضوح ٬4K ارتباط USB-C و نرخ رفرش 240 هرتزی را ارائه می‌کنند. در حالی که شرکت دل این مانیتورهای جدید را مناسب میزهای محیط کار طراحی کرده است٬ اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود مشتریان عادی نیز بخواهند از آن‌ها استفاده کنند.

مانیتورهای جدید DELL در CES 2020

مانیتور Dell UltraSharp 43 4K USB-C

مانیتورهای جدید DELL و Alienware

ستاپ‌های چند مانیتوره چیز جدیدی نیستند٬ اما برعکس این ستاپ مورد نادری است. یک نمایشگر برای اجرای دو کامپیوتر به صورت همزمان! این همان کاریست که مانیتور UltraShark 43 4K USB-C با نام U4320Q می‌تواند انجام دهد. آن یک مانیتور 42.5 اینچی با وضوح 4K است که می‌تواند ورودی‌های مختلفی را حداکثر تا 4 کامپیوتر مدیریت کند.

در حالت تک صفحه‌ای٬ U4320Q می‌تواند یک تصویر 4K را با استفاده از USB تایپ C برای اتصال لپ تاپ یا کامپیوتر شما٬ به نمایش بگذارد. در حالت تصویر در تصویر این وضوح نصف می‌شود و شما می‌توانید چهار پنل Full HD را مشاهده کنید. شما می‌توانید اطلاعات این چهار کامپیوتر را روی همین نمایشگر مشاهده کنید.

دل این نمایشگر را مناسب متخصصان امور مالی یا مهندسان می‌داند٬ ولی ما بر این باوریم که دیگر کاربران نیز می‌توانند به آن علاقه‌مند شوند. اتصال USB-C می‌تواند حداکثر تا 90 وات انرژی به شارژ یک لپ تاپ بپردازد و روی یک پایه با ارتفاع تنظیم شونده٬ نصب شود. دل می‌گوید این مانیتور از انتهای ماه ژانویه با قیمت 1049 دلار به بازار عرضه می‌شود.

مانیتور Dell UltraSharp 27 4K USB-C

مانیتورهای جدید DELL و Alienware

اگر پشتیبانی از چهار کامپیوتر برای شما واجب نیست٬ اما همچنان می‌خواهید از درگاه USB تایپ C بهره‌مند شوید٬ مانیتور UltraSharp 27 4K USB-C یا U2720Q گزینه‌ی خوبی برای شماست. آن یک مانیتور 27 اینچی 4K با حاشیه‌های حداقلی است تا در ستاپ‌های زنجیره‌ای شیک و زیبا به نظر برسد.

این پنل از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی 95 درصدی را ارائه می‌کند و دارای تاییدیه VESA DisplayHDR 400 است. دل همچنین یک نسخه‌ی کوچکتر آن به نام UltraSharp 25 USB-C یا U2520Q را هم ارائه کرده است که یک مانیتور 25 اینچی با وضوح QHD است. قیمت این نسخه 479 دلار است٬ در حالی که نسخه‌ی 27 اینچی 4K آن 709 دلار قیمت دارد. این دو صفحه نمایش از بیستم ژانویه به فروش خواهند رسید.

مانیتور Dell 86 4K Interactive Touch Monitor

مانیتورهای جدید DELL و Alienware

یکی دیگر از مانیتورهای جدید DELL که در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس معرفی شد٬ شاید مناسب همه‌ی خانه‌ها نباشد٬ اما این بدان معنا نیست که عاشقش نشوید. آن یک نمایشگر 86.5 اینچی تماماً لمسی است که می‌تواند جایگزین یک وایت برد شود. آن از چندلمسی 20 نقطه‌ای و وضوحی در حدود 4K پشتیبانی می‌کند.

درست مانند دو مدل مانیتور Dell معرفی شده دیگر٬ این صفحه نمایش غول پیکر نیز از اتصال USB تایپ C برخوردار است. دل همچنین یک قابلیت به نام Screen Drop را همراه این پنل معرفی کرده است که می‌تواند المان‌های روی تصویر را فوراً به پایین بیاورد تا در دسترس همه باشد. در حال حاضر قیمت مانیتور C8621GT که قرار است 10 آوریل عرضه شود٬ مشخص نیست.

مانیتور گیمینگ Alienware 25

سهم شرکت Alienware تحت امر دل نیز در CES امسال یک مانیتور گیمینگ جدید به نام Alienware 25 است و در حالی که شاید با اندازه‌ی 25 اینچی خود بزرگ‌ترین نمایشگر مخصوص بازی در جهان نباشد٬ اما سرعت آن می‌تواند غافلگیر کننده باشد. این نمایشگر از یک پنل IPS با نرخ رفرش 240Hz و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای gray-to-gray برخوردار است. آن همچنین از دو فناوری AMD Radeon FreeSync و NVIDIA G-SYNC پشتیبانی می‌کند.

این پنل ارائه کننده‌ی وضوح Full HD بوده که شاید طرفداران وضوح 4K را ناامید کند٬ اما همچنان پوشش 99 درصدی را از فضای رنگ sRGB ارائه می‌کند. لازم به ذکر است این مانیتور با قیمت 499 دلاری٬ از 11 مارس وارد بازار خواهد شد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :