عکس تلویزیون 8K سامسونگ

تصویری از تلویزیون 8K‌ سامسونگ ، نمایشگر بدون حاشیه‌ی آن را به رخ می‌کشد

تصویری از تلویزیون 8K‌ سامسونگ به بیرون درز کرده است که طراحی بدون حاشیه واقعی آن را فاش می‌کند. سامسونگ ظاهراً این تلویزیون را در نمایشگاه CES 2020‌ لاس وگاس معرفی خواهد کرد.

چند روز قبل گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES لاس وگاس از یک تلویزیون جدید رونمایی کند. هرچند عادت به رونمایی از تلویزیون‌ها در نمایشگاه CES را نداریم، اما آنچه که باعث خاص شدن تلویزیون 8K‌ سامسونگ می‌شود، فریم بدون حاشیه‌ی زیباییست که آن دارد.

عکس تلویزیون 8K سامسونگ

عکس تلویزیون 8K سامسونگ

سازنده‌های تلویزیون همچون سامسونگ طی سال‌های اخیر فریم تلویزیون‌های خود را کاهش داده‌اند، اما هنوز با یک تلویزیون به معنای واقعی بدون حاشیه فاصله داریم. با این حال تصویر تازه‌ای که از تلویزیون 8K سامسونگ منتشر شده، یک نمایشگر بدون هرگونه حاشیه‌ی اضافی را به رخ می‌کشد.

با فرض بر اینکه تصویر منتشر شده واقعی است، آن بسیار چشمگیر و جذاب است. با این حال ما باید به این نکته توجه کنیم که این تصویر یک عکس در دنیای واقعی نبوده و بیشتر شبیه به یک رندر رسمی است که به طبع می‌تواند تلویزیون را در بهترین حالت ممکن به نمایش دهد. اینکه آیا حاشیه‌ها در دنیای واقعی آشکارتر خواهند شد یا نه، موضوعیست که اثبات آن به زمان بیشتری نیاز دارد.

شایعات پیشین به عرضه‌ی این تلویزیون در اندازه‌ی 65 اینچی به بالاتر اشاره داشتند. ما امیدواریم سامسونگ این محصول را با خود به نمایشگاه CES لاس وگاس آورده باشد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :