خودروی جنسیس GV80

خودروی جنسیس GV80 را ملاقات کنید؛ نخستین شاسی بلند این برند

جنسیس تصاویر تازه‌ای را از خودروی شاسی بلند خود، GV80 منتشر کرد. این را باید نخستین SUV بدانیم که توسط برند Genesis عرضه می‌شود.

جنسیس GV80 با اضافه شدن به مدل‌های سدان G70 ، G80 و G90 تنوع محصولات کمپانی را افزایش می‌دهد. حرف V در نام آن نیز از کلمه  versatility می‌آید و به همین موضوع اشاره دارد. جی وی 80 نه تنها یک خودروی دیفرانسیل عقب است؛ بلکه از سیستم انتقال قدرت AWD (تمام چرخ متحرک) استفاده می‌کند. خریداران این SUV، آپشن برخورداری از صندلی سه ردیفه را نیز خواهند داشت.

جنسیس وعده داده که این تصاویر را با انتشار جزئیات فنی و مهندسی در هفته‌های آینده، تکمیل خواهد کرد. البته می‌توان دید که طراحی داخلی و خارجی خودرو، مشابه مدل مفهومی GV80 است که در سال 2017 معرفی شد و حاصل همکاری استودیوهای جنسیس دیزاین (Genesis Design) در کره‌جنوبی، آمریکا و آلمان بود.

از مولفه‌های طراحی خودرو، باید به چرخ‌هایش اشاره کنیم که الهام گرفته شده از گل ارکیده هستند. دریچه‌ تهویه در داخل کابین، دارای طراحی نازکی است و در طول داشبورد امتداد دارد تا جلوه‌گر پهنای کابین باشد. همچنین دکمه‌های فیزیکی چندانی دیده نمی‌شود و حتی به جای دسته دنده، یک دنده الکترونیکی چرخان در مرکز کنسول تعبیه شده است.

طبق اعلام جنسیس، شاسی بلند جی وی 80 در همین سال 2020 وارد بازارهای جهانی خواهد شد و فروش آن در ماه جاری (ژانویه)، از کره‌جنوبی آغاز می‌شود.

خودروی شاسی بلند جنسیس GV80

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تصاویرش خیلی افکت دارن اصلا معلوم نیست چی ساختن

  2. داخل ماشینوووو ببین طراحی هارق العاده داشبورد