مسواک هوشمند کلگیت Plaqless Pro

مسواک هوشمند کلگیت Plaqless Pro شما از وجود پلاک روی دندان‌‌تان باخبر می‌کند

اگر می‌خواهید بدانید چقدر پلاک روی دندان‌های‌تان وجود دارد، مسواک هوشمند کلگیت Plaqless Pro چیزی است که به کارتان می‌آید؛ البته اگر با قیمتش مشکل نداشته باشید!

گجت‌های مرتبط با سلامت که قابل اتصال به گوشی‌های هوشمند باشند، به وفور در CES 2020 یافت می‌شوند. محصولات بهداشت دهان و دندان هم سهم زیادی در این نمایشگاه دارند؛ مثلا شرکت کلگیت (Colgate) از یک مسواک هوشمند برقی، موسوم به Plaqless Pro رونمایی کرده است.

این گجت از طریق بلوتوث به موبایل شما متصل می‌شود؛ ولی قابلیت اصلی آن از سنسور کوچکی می‌آید که ایجاد پلاک روی دندان‌ها را تشخیص می‌دهد. پلاک‌لس پرو هنگام مسواک زدن، نوری حلقوی را منتشر می‌کند که اگر آبی رنگ باشد، به معنای وجود پلاک در آن قسمت است و چنانچه سفید رنگ باشد، یعنی دندان‌های آن ناحیه تمیز هستند.

مسواک هوشمند کلگیت Plaqless Pro

مسواک هوشمند کلگیت Plaqless Pro به لطف سنسورهای خود، یک قابلیت جالب دیگر هم دارد؛ اینکه می‌تواند نقشه‌ای از دهان شما تهیه کند و داده‌ها را به گوشی هوشمندتان بفرستند. به این ترتیب، شما می‌بینید که دقیقا کجاها را مسواک زده‌اید و از کدام نقاط غفلت کرده‌اید؛ چیزی که می‌تواند در تصحیح روش مسواک زدن موثر باشد. همچنین اپلیکیشن مربوطه، بازخورد و راهنمایی‌هایی را درباره بهداشت دهان و دندان ارائه می‌دهد.

کلگیت هنوز قیمت و تاریخ فروش Plaqless Pro را اعلام نکرده است؛ ولی باید گران‌تر از مسواک برقی فعلی کمپانی (مدل E1) باشد که 100 دلار قیمت دارد. ظاهر مانند محصولات مشابه Oral-B و Sonicare، قیمت این محصول هم در محدوده 200 دلار خواهد بود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*