گلکسی بوک فلکس آلفا

بررسی اولیه و تصاویر لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا

در آستانه نمایشگاه CES 2020 از لپ تاپ جدید سامسونگ با اسم سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا رونمایی شد که لپ تاپ اقتصادی با صفحه نمایش QLED به شمار می‌رود و حالا می‌توانیم نگاهی دقیق به سخت‌افزار و ظاهر این دستگاه بیندازیم.

چندی قبل از دو لپ تاپ گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک آیون به عنوان نخستین لپ تاپ‌های جهان با صفحه نمایش QLED رونمایی شد، اما برچسب قیمتی 1100 دلاری این محصولات مقداری خریداران آن‌ها را محدود کرد و حالا سامسونگ قصد دارد با لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا این مشکل را حل کند و با عرضه این دستگاه با برچسب قیمتی 829.99 دلار در بازارهای جهانی دایره مشتریان لپ تاپ های QLED خود را گسترش دهد.

برای کاهش هزینه‌ها در لپ تاپ گلکسی Book Flex Alpha از فناوری شارژ کیو آی (فناوری که تضمین می‌کند باتری شما از روش درستی شارژ می‌شود) چشم‌پوشی شده و شاهد قلمی که در کنار گلکسی Book Flex عرضه می‌شود هم نخواهیم بود؛ هرچند ممکن است لپ تاپ جدید سامسونگ هم از قلم پشتیبانی کند، اما این وسیله در بسته آن وجود نخواهد داشت. همچنین اگر به تصاویر بالا دقت کنید جایی برای قرار دادن قلم در بدنه دستگاه تعبیه نشده، پس مراقب سلامت قلم خود باشید!

تصاویر جدید لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس آلفا

خبرنگار Engadget در مطلب خود آورده پیش از مواجه با لپ تاپ Galaxy Book Flex Alpha تصور می‌کرده سامسونگ با کاهش چند صد لاری قیمت این دستگاه کیفیت آن با خواهر و برادر بزرگ‌ترش قابل مقایسه نباشد، اما او اذعان کرده گلکسی بوک فلکس آلفا همان حسی را به او منتقل کرده در برخورد با گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک آیون داشته است. صفحه نمایش و ساختار بدنه در نگاه اول بسیار چشمگیر بوده‌اند و با وجود صرفه جویی‌هایی که سامسونگ برای کاهش هزینه‌هایش انجام داده بازهم با لپ تاپی قدرتمند مواجه هستیم و حتی باتری 54Wh این دستگاه آنقدرها ضعیف‌تر از باتری 69.7Wh دو لپ تاپ نام برده شده نیست که کاربر را اذیت کند و شما تا بیش از 17 ساعت استفاده مداوم نیاز به شارژ دستگاه خود نخواهید داشت.

به عقیده چرلین لو این لپ تاپ تقریبا هم وزن برادر گران قیمت خود است (2.6 پوند وزن دارد)، اما با این وجود در این بازه قیمتی بسیار مناسب و قابل حمل به نظر می‌رسد. ما در Galaxy Book Flex Alpha همچنان دو پورت یو‌اس‌بی 3، حسگر اثر انگشت برای ورود به سیستم و و یک درگاه ورودی یواس‌بی تایپ C را داریم که خوشحال کننده است.

لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Flex Alpha از نسل دهم پردازنده‌های اینتل قدرت می‌گیرد و بسته به مدلی که قصد خریدش را خواهید داشت، 512 یا 256 گیگ حافظه داخلی از نوع SSD دارد و 12 یا 8 گیگابایت رم در زیر قاب لپ تاپ شما قرار گرفته است و شما در صورت تمایل می‌توانید کارن گرافیک آن را به انودیا MX 250 ارتقاء دهید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*