چراغ خواب هوشمند

چراغ خواب هوشمند هاچ به بزرگسالان کمک می‌کند تا راحت‌تر بخوابند

شرکت مهندسی کانادایی هاچ چراغ خواب هوشمند زیبایی را در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد که به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بخوابید. این گجت تنها یک چراغ خواب ساده نیست و قادر است به یک چراغ مطالعه تبدیل شود یا با موسیقی گوش‌نواز کیفیت خوابتان را بهبود ببخشد.

با توجه به دغدغه‌های روز افزون بشر امروز همواره شاهد کاسته شدن از مدت و کیفیت خواب بزرگسالان هستیم و حالا شرکت هاچ که بیشتر به خاطر محصولات دوست‌داشتنی‌اش پیرامون افزایش کیفیت زندگی کودکان شناخته می‌شود، در CES 2020 از یک چراغ خواب هوشمند رونمایی کرده است که نور ملایم و مناسبی را برای یک خواب شبانه آسوده فراهم می‌کند و از طرف دیگری با ایجاد صداهای آرامش بخشی همچون امواج دریا می‌تواند آرمش نسبی را در اتاق خوابتان به ارمغان بیاورد. همچنین می‌توانید از این گجت هوشمند به عنوان چراغ مطالعه‌ای بدون رنگ‌های مزاحم و آزار دهنده استفاده کنید.

تصاویر چراغ خواب هوشمند هاچ

هاچ در طراحی چراغ خود از خورشید الگو گرفته و با وسیله ای شبیه نست هوم (Nest Home) گوگل مواجه هستیم. فعلا قیمت این دستگاه مشخص نیست، اما به زودی فروش آن شروع می‌شود و احتمال می‌دهم بین 90 تا 130 دلار قیمت‌گذاری شود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*