چراغ مطالعه هوشمند Lexilight به اختلال خواندن شما کمک می‌کند

چراغ مطالعه هوشمند Lexilight قرار است به افرادی که از اختلال نارساخوانی رنج می‌برند کمک کند تا راحت‌تر بتوانند کلمات را تشخیص داده و به مطالعه بپردازند.

برای افراد مبتلا به اختلال نارساخوانی یا همان دیسلکسیا، چراغ مطالعه هوشمند Lexilight می‌تواند یک عامل کمک‌ کننده باشد و حتی مشکل آن را به کلی حل کند.

ما هنوز علت اصلی نارساخوانی را نمی‌دانیم، با این حال محققان فرانسوی نزدیک به دو سال قبل، آزمایشات مختلفی در این زمینه انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که این اختلال زمانی رخ می‌دهد که فرد به جای یک چشم غالب، دارای دو چشم غالب است. به طور کلی، فردی که به این اختلال دچار است، در زمینه ادراک و حافظه بینایی با مشکل رو به رو می‌شود و نمی‌تواند کلمات را به درستی تشخیص دهد. اما چراغ مطالعه هوشمند Lexilight تولید شده تا این مشکل را برطرف کند. این گجت هوشمند به شکلی طراحی شده که هنگام تابش به مغز کمک می‌کند تا اطلاعات را از سوی یک چشم غالب پردازش کند، در نتیجه فرد می‌تواند کلمه را به درستی تشخیص داده و آن را بخواند.

چراغ مطالعه هوشمند Lexilight

لکسی‌لایت کاملا قابل تنظیم است و کاربران می‌توانند با تغییر آن، به ریتم مورد نظر خود رسیده و ببینند که در چه حالتی، این چراغ مطالعه برای حل مشکل آن‌ها کارآمد است.

لکسی‌لایت توسط یک شرکت تازه تاسیس فرانسوی به نام لکسی‌لایف (Lexilife) تولید شده و هم‌اکنون در قاره اروپا در دسترس قرار گرفته است. این چراغ مطالعه به زودی در دیگر بخش‌های جهان نیز عرضه خواهد شد و قیمت آن در حال حاضر 549 یورو است. طبق اعلام شرکت سازنده، شما تا 30 روز می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید تا ببینید مشکلاتتان را رفع می‌کند یا خیر.

در آزمایشات اولیه چراغ مطالعه هوشمند Lexilight نزدیک به 300 فرد مبتلا به نارساخوانی از آن استفاده کردند که 90 درصد آن‌ها در زمینه خواندن با بهبود رو به رو شده بودند.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*