ایرباد بی‌سیم جبرا Elite Active 75t

ایرباد بی‌سیم جبرا Elite Active 75t مناسب ورزشکاران معرفی شد

ایرباد بی سیم جبرا Elite Active 75t در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. جبرا اکتیو 75 تی، یک ایرباد اسپورت مقاومت در برابر نفوذ آب برای فعالیت‌های ورزشی کاربران است.

درست مانند Elite 65t در سال 2018؛ کمپانی جبرا یک نسخه‌ی اسپورت جدیدترین ایرباد بی‌سیم خودش، الیت 75 تی را مختص تمرینات ورزشی طراحی کرده است. جبرا Elite Active 75t از تمام قابلیت‌های نسخه‌ی اصلی خود بهره می‌برد. این بدان معناست که شما می‌توانید انتظار ایربادهایی کوچک‌تر، عمر باتری بهبود پیدا کرده و کیفیت صوتی به مراتب بهتر را نسبت به نسل گذشته‌ی آن داشته باشید. درست مانند Elite Active 65t، این مدل جدید نیز از یک پوشش نرم استفاده می‌کند تا وقتی عرق می‌ریزید به راحتی از داخل گوش شما بیرون نیفتد.

ایرباد بی‌سیم جبرا Elite Active 75t

شما می‌توانید همان انتظار عمر باتری مدل اصلی الیت 75 تی را از این مدل نیز داشته باشید. 7.5 ساعت خود بادها در هر بار شارژ دوام می‌آورند و به طور کلی با استفاده از کیس شارژ، می‌توانید در هر مرحله تا 28 ساعت از آن‌ها استفاده کنید. کیس شارژ این نسل کمی کوچک‌تر از نسل گذشته است؛ دقیقاً همانند کیس الیت 75 تی که کوچک‌تر از 65 تی است. این کیس نیز از متریال نرمی بهره می‌برد که لمس آن را جذاب می‌کند.

شرکت جبرا مقاومت این مدل اسپورت در برابر آب، گرد و غبار و عرق را نیز افزایش داده است. نسخه‌ی ورزشی نسل‌های گذشته الیت دارای تاییدیه IP56 بودند که در این نسخه به IP57 ارتقاء یافته است. این بدان معناست که Elite Active 75t می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب مقاومت کند. پس اگر غیرمستقیم آن از دستتان به داخل آب افتاد، بدون نگرانی سریعاً آن را از آب خارج کنید، هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

ایرباد بی‌سیم جبرا Elite Active 75t

این ایرباد همچنین با قابلیت جدید MySound جبرا نیز کار می‌کند که در هدفون‌های Elite 45h نیز حضور خواهد داشت. با استفاده از فناوری کمک کننده‌ی شنوایی از برند GN Hearing، جبرا یک تست از طریق مجموعه‌ای از صداهای بوق را برای کالیبره کردن ایربادها برای گوش شما ارائه می‌کند. از آنجایی که کار شرکت GN Hearing تولید سمعک‌های گوش است، پس تخصص بالایی در زمینه‌ی تنظیمات شنیداری دارد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم کالیبراسیون را به خوبی در ایربادهای جدید جبرا انجام داده باشد. الیت اکتیو 75 تی همچنین با استفاده از یک ابزار به نام MyControls نیز استفاده می‌شود. در اینجا شما می‌توانید کنترل‌های روی بدنه را بسته به نیازهای خود تنظیم کنید. هر دو ویژگی مذکور در سه ماهه‌ی دوم سال جاری همراه با اپلیکیشن جذاب +Sound در اختیار این ایرباد قرار خواهد گرفت.

من چند روزی از نسخه‌ی آزمایشی Elite Active 75t استفاده کردم. این شرکت هنوز در حال توسعه‌ی ایرباد خودش است، بنابراین برای صحبت در مورد کیفیت صوتی و اتصال آن باید همچنان منتظر بمانیم. با این حال تمام علائم نشان دهنده‌ی آن است که نسخه‌ی اکتیو دقیقاً مشابه نسخه‌ی معمولی الیت 75 تی با مقاومت بیشتر برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی است. اندازه‌ی کوچکی که دارد باعث راحتی بیشتر می‌شود و عمر باتری آن نیز بسیار مناسب است. من همچنین پوشش گریپ نرم آن را در مقایسه با پوشش پلاستیک لخت مدل اصلی الیت 75 تی بیشتر می‌پسندم. شاید تنها نقطه‌ی منفی در مورد آن، 20 دلار قیمت بیشتر نسبت به مدل اصلی باشد. هرچند اگر می‌خواهید به معنای واقعی از این ایرباد طولانی مدت در باشگاه‌های ورزشی یا پیاده‌روی و دویدن استفاده کنید، این 20 دلار ارزش آن را دارد.

قیمت ایرباد بی‌سیم جبرا Elite Active 75t

Elite Active 72t جبرا از ماه فوریه با قیمت 199 دلاری از طریق سایت شرکت جبرا و فروشگاه آمازون فروخته خواهد شد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*