ایربادهای بی سیم پاناسونیک

نخستین ایربادهای بی سیم پاناسونیک با پشتیبانی از نویزکنسلینگ معرفی شدند

اولین ایربادهای بی سیم پاناسونیک با بهره‌گیری از فناوری نویزکنسلینگ در نمایشگاه CES 2020 معرفی شدند. این دو Panasonic RZ-S300W‌ و RZ-S500W نام دارند.

ایربادهای بی سیم به یک ترند تبدیل شده‌اند. در CES امسال، ما مدل‌های مختلی را دیدیم که توسط شرکت‌های هارمن کاردن، جبرا و شور معرفی شدند. حال، پاناسونیک و برند Technics این شرکت نیز سه مدل جدید را معرفی کرده‌اند: پاناسونیک RZ-S500W و RZ-S300W و همچنین Technics EAH-AZ70W نام این سه محصول است.

ایربادهای بی سیم پاناسونیک و وعده‌ی بالاترین حد نویزکنسلینگ

دو مدل اول وعده‌ی «نویزکنسلینگ در بالاترین سطح صنعت» را می‌دهند. هر دو به یک میکروفون MEMS با ساختار هزارتو مجهز هستند تا در هنگام تماس‌های تلفنی شما هیچ صدای اضافی نظیر باد به گوش نرسد. آن‌ها همچنین به لطف تاییدیه IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم بوده و به کاربر اجازه می‌دهند با یک انگشت بین حالت Ambient Sound، حالت Noise Cancelling و Off جابجا شوند. اپلیکیشن رایگان Panasonic Audio Connect نیز کنترل‌های بیشتری را نظیر سفارشی‌سازی تنظیمات صدا، هشدارها و ردیابی باتری در هنگام گم شدن یا دزدیده شدن ایربادها به شما ارائه می‌کنند.

دو مدل RZ-S500W و Technics EAH-AZ70W شامل فناوری Dual Hybrid Noise Cancelling هستند که ترکیبی از (FeedForward Noise Cancelling (FF-NC و (Feedback Noise Cancelling (FB-NC و همچنین پردازش آنالوگ/دیجیتال می‌شود. در کنار هم، آن‌ها باید نویزهای داخل و خارج ایرکاپ‌ها را به حداقل برسانند تا نویزکنسلینگ بهبود پیدا کند.

درست مانند ایربادهای بی سیم پاناسونیک ، ایرباد برند تابعه این شرکت یعنی Technics EAH-AZ70W نیز شامل میکروفون MEMS،‌ کنترل‌های لمسی برای جابجایی بین حالت‌های صوتی و دسترسی به تنظیمات اضافه‌تر از طریق اپلیکیشن Panasonic Audio Connect می‌شود. هر سه محصول در برابر پاشش آب مقاوم بوده و 6 ساعت پخش مداوم به علاوه 18 ساعت شارژ از طریق کیس نگهدارنده را ارائه می‌کنند.

این ایربادهای مدرن از ژوئن 2020 عرضه خواهند شد؛ اما پاناسونیک هنوز قیمت آن‌ها را اعلام نکرده است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*