هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud Flight S

هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud Flight S‌ با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi معرفی شد

هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud Flight S با یک قابلیت ویژه در CES 2020 معرفی شد؛ این هدست از فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

شارژ بی‌سیم Qi موردی است که ما معمولاً شاهد به کارگیری آن در گوشی‌های هوشمند هستین، اما تا به حال ندیده بودیم شرکتی بخواهد از آن در هدست‌های گیمینگ خودش استفاده کند. هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud Flight S یک ترند تازه برای ارائه دارد. این هدست که قرار است ماه فوریه با قیمت 160 دلار عرضه شود، اولین هدست گیمینگی خواهد بود که به این استاندارد شارژ بی‌سیم مجهز است. گرچه مانند یک گوشی،  یک استند شارژ‌ به همراه Cloud Flight S عرضه نمی‌شود و شما باید جداگانه آن را تهیه کنید.

هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud Flight S

این فناوری به کنار، طراحی هدست جدی هایپر ایکس بسیار زیبا است و از جزئیات مربوط به بازی‌ها که در دیگر هدست‌های مخصوص بازی می‌بینیم به دور است. در اصل بسیاری از قابلیت‌های این مدل، با مدل بالارده Flight S که محبوب بسیاری از گیمرها است یکسان خواهد بود. درست مانند نسل گذشته، یک میکروفون جداشدنی روی آن سوار است، باتری آن با هر بار شارژ‌می‌تواند تا 30 ساعت دوام بیاورد و درایورهای 50 میلی‌متری می‌توانند صداهای فراگیر 7.1 مجازی را خارج کنند. این هدست همچنین به لطف یک فرستنده 2.4 گیگاهرتزی USB و اتصال آن به کامپیوتر یا کنسول پلی استیشن 4 شما، می‌تواند حداکثر محدوده 65 فوت را ارائه کند.

هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud Flight S

پایه شارژر ChargePlay 15 وات کمپانی هایپر ایکس با قیمت 60 دلار عرضه می‌شود. شما با خرید آن می‌توانید به صورت همزمان دو دیوایس خود را شارژ کنید. علاوه بر این می‌توانید از یک کابل میکرو USB به کار رفته در جعبه‌ی خود هدست نیز برای شارژ هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud Flight S‌ استفاده کنید. از آنجایی که این درگاه قدیمی است، احتمالاً مشکلات همیشگی را با آن خواهید داشت.

حتی با وجود خرید یک پایه شارژ Qi نیز قیمت نهایی این هدست مقرون به صرفه‌تر از سایر رقبا است. به طور مثال باید به هدست Astro A50 با قیمت 300 دلاری اشاره کرد. این دیوایس همچنین از یک کانکتور اختصاصی نیز استفاده می‌کند و این بدان معناست که اگر نمی‌خواهید از یک کابل USB استفاده کنید، شما حتماً باید شارژر بی‌سیم خود این شرکت را تهیه کنید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*