ماسک Atmōs ، هوای سالم را به شما هدیه می‌دهد

در جریان نمایشگاه CES 2020، شرکت Aō Air از ماسک Atmōs رونمایی کرد که قرار است هوای تصفیه شده و سالم به شما ارائه دهد و در فضای آلوده، کارآمد ظاهر شود.

ماسک Atmōs دارای یک فیلتر هوای شخصی ایده آل است و نیازی ندارد که کاملا به صورت شما بچسبد تا بهترین بازدهی ممکن را داشته باشد. این ماسک تنفسی، دارای  فن‌های کوچکی است که جریانی از هوای پرفشار و سالم را مقابل دهان شما قرار می‌دهد.

این دستگاه شفاف، روی دهان شما قرار می‌گیرد و سنسورهایی دارد که نرخ نفس کشیدن شما را اندازه گیری کرده و هوا را از زیر گوش‌های شما به درون می‌کشد. این ماسک که مشخصا برای مصرف عمومی طراحی شده، از ماه ژوئیه سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و پیش فروش آن از هم‌اکنون با قیمت 350 دلار آغاز شده است.

ماسک Atmōs

رییس شرکت Aō Air، میکل پیوتو (Mikal Peveto) در توصیف این ماسک گفته که مخاطب هدف آن، مصرف کنندگان عمومی هستند؛ کسانی که در خانه از سیستم خاصی بهره نمی‌برند یا در معرض سیستم‌های تصفیه اداری نیستند و در واقع این ماسک بهترین راه حل آن‌ها برای دسترسی به هوای سالم خواهد بود.

با این حال، نمی‌توان از کنار اندازه بزرگ، جنس پلاستیکی، وزن 256 گرمی و همه سنسورهایی که بر روی صورت شما قرار می‌گیرند، عبور کرد. افرادی که این ماسک را بر صورت زده‌اند، به این نکته اشاره کرده‌اند که کمی سنگین است و حتی بخش‌هایی از صورت را اذیت می‌کند.

ماسک Atmōs

اما شرکت Aō Air بر این باور است که این ماسک‌ها می‌توانند به بخشی عادی از زندگی روزمره مردم در شهرهای آلوده آسیا تبدیل شوند. آن‌ها در رابطه با اندازه این دستگاه نیز خوش‌بین هستند و اعلام کرده‌اند که برنامه‌هایی برای کوچک‌تر کردن آن دارند. میکل پیوتو سایز این ماسک را با اندازه اولین آی‌پاد مقایسه کرده است: «این ماسک، 50 برابر بهتر از یک ماسک معمولی است. در مورد نسل اول هر چیزی فکر کنید».

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*