شیردوش هوشمند Willow با طراحی پیشرفته‌تر معرفی شد

شیردوش هوشمند Willow با طراحی پیشرفته‌تر معرفی شد

شیردوش هوشمند Willow دستگاهی برای جمع‌آوری شیر مادر است که در نمایشگاه سه سال پیش CES توجه زیادی را به خود جلب کرد. حال سازندگان در نمایشگاه CES 2020 محصول خود را به سطح جدیدی از طراحی برده‌اند.

شیردوش هوشمند Willow ورژنی پیشرفته و مدرن از دستگاه‌های رایج برای جمع‌آوری شیر مادر بوده که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2017 سر و صدای زیادی به پا کرد. حال با گذشت سه سال از این اتفاق، سازندگان Willow با بهتر کردن طراحی و افزایش کارایی، محصول جدیدی را معرفی کرده‌اند.

شیردوش هوشمند Willow‌

از زمان معرفی استقبال علاقه‌مندان از این گجت جالب‌توجه به قدری بود که در سه سال گذشته کمپانی سازنده کاملا درگیر ارائه خدمات به مشتریان و فروش محصول خود در بازارهای مختلف بوده است. با این حال سازندگان به فکر بهتر کردن محصول نیز بوده‌اند و گفته شده که سری جدید از شیردوش هوشمند Willow علاوه بر مخزن قابل شستشو، طراحی راحت‌تر و کارایی بیشتری نسبت به ورژن قبلی دارد.

در جریان نمایشگاه، طراحان این شیردوش هوشمند از مادران شیردهی که از غرفه‌ها دیدن می‌کردند،‌ دعوت کردند که دستگاه ساخته شده را امتحان کنند و نظر خود را در این رابطه به اشتراک بگذارند. با وجود اینکه محصول جدید تفاوت ظاهری چندانی نسبت به گذشته نکرده‌،‌ تغییرات طراحی داخلی به کاربر این امکان را می‌دهد در کنار افزایش کارایی 20 درصدی،‌ راحت‌تر از این گجت استفاده کنند.

شیردوش هوشمند Willow با طراحی پیشرفته‌تر معرفی شد

در مورد عدد اعلام‌شده در رابطه با کارایی هم سازندگان ادعا می‌کنند که در طی آزمایش‌های انجام شده توسط کمپانی،‌ دستگاه جدید به میزان 20 درصد بیشتر از گجت قبلی شیر جمع‌آوری می‌کند. در مورد راحتی محصول هم گفته شده که تنظیمات دستگاه این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر شدت و ریتم مِکندگی شیردوش را تنظیم کند و به همراه افزایش حساسیت دستگاه، امکانات مربوط به مکیدن هم پیشرفته‌تر شده‌اند.

این شیردوش هوشمند به صورت دو کاپ قابل پوشیدن به فروش می‌رسد که با استفاده از باتری،‌ نیاز به اتصال مستقیم دستگاه به برق را در هنگام استفاده،‌ از بین می‌برند. از طرف دیگر بی سر و صدا بودن محصول هم نکته دیگری است که سازندگان بر روی آن مانور می‌دهند و گفته شده که حتی اگر کاربر در زمان استفاده از گجت مشغول انجام حرکات یوگا باشد، احتمال نشت شیر از لابه‌لای قسمت مکنده دستگاه وجود ندارد!

در مورد نرم‌افزار شیردوش هوشمند Willow هم توسعه‌دهندگان با انجام چند آپدیت و اضافه کردن نکاتی آموزنده در داخل اپ برای افزایش اطلاعات و آگاهی مادران شیرده،‌ محصول خود را جالب‌تر از گذشته کرده‌اند. همانند ورژن های قبلی، این ورژن از اپلیکیشن امکان ثبت میزان شیر جمع‌آوری شده در طول زمان را هم به مادران می‌دهد.

در ماه‌های آینده ورژن جدید شیردوش ساخته شده همانند نسل قبلی، با قیمت 499.99 دلار عرضه می‌شود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :