باشگاه خانگی هوم استودیو Amazfit

با باشگاه خانگی هوم استودیو Amazfit همیشه تناسب اندامتان را حفظ کنید

شرکت Amazefit از باشگاه خانگی هوم استودیو خود (Amazefit HomeStudio) در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. این پکیج شامل یک تردمیل٬ یک آینه‌ی هوشمند و هزاران تمرینات ویدیویی می‌شود.

شرکت سازنده‌ی MiBand شیائومی با Studio.Live یک شرکت استارتاپی ارائه کننده‌ی کلاس‌های دو همکاری کرده است. نتیجه‌ی این همکاری در نمایشگاه CES 2020 رونمایی از یک باشگاه خانگی با ترکیبی از هوش مصنوعی٬ پخش کلاس‌های دیجیتالی و تردمیل به منظور همیشه در تناسب نگه‌داشتن اندام کاربران بود. به باشگاه خانگی هوم استودیو Amazfit سلام کنید.

باشگاه خانگی هوم استودیو

باشگاه خانگی هوم استودیو Amazfit

هوم استودیو شامل سه بخش مجزا است: یک آینه‌ی هوشمند 43 اینچی با وضوح HD که THE GLASS نام دارد٬ اسپیکرهای همه‌جانبه JBL و یک تردمیل. دو حق انتخاب پیش روی شما قرار دارد. یک مدل پریمیوم که از فناوری slat belt استفاده می‌کند و می‌تواند حداکثر سرعت 19 کیلومتر بر ساعت را ارائه کند. اگر می‌خواهید هزینه‌ی کمتری کنید٬ یا فضای کوچک‌تری در اختیار دارید٬ شما می‌توانید مدل AirRun را انتخاب کنید که یک نسخه‌ی تاشو با حداکثر سرعت 14 کیلومتر بر ساعت است. این پکیج شامل یک دوربین 3 بعدی ToF نیز می‌شود که از دید کامپیوتری برای ردیابی وضعیت شما استفاده می‌کند.

هر زمانی که بخواهید یک کلاس را آغاز کنید٬ آینه‌ی هوشمند با بهره‌گیری از 1000 کلاس مختلف با طیف گسترده‌ای از تمرینات ورزشی روشن خواهد شد. خبر خوب اینکه همه‌ی این تمرینات پابسته به تردمیل نیست٬ برخی از تمرینات یوگا٬ هوازی و کششی که روی زمین انجام می‌شود را نیز شامل خواهد بود.

باشگاه خانگی هوم استودیو Amazfit

البته که این نخستین محصول در جهان با چنین رویکردی نیست. آینه‌های هوشمند دیگری نیز وجود دارد که اهداف یکسانی را دنبال می‌کنند. به طور مثال می‌توان به Mirror اشاره کرد که با قیمت 1495 دلار عرضه می‌شود و ارائه کننده‌ی ویدیوهای تمرینات از متخصصان حوزه تناسب اندام برای ورزش در منزل است. مشابه آن٬ Peloton نیز یک تردمیل کوچک همراه با کلاس‌های ورزشی و البته اشتراک ماهیانه را ارائه می‌کند.

به گفته‌ی سازنده٬ قیمت و زمان عرضه‌ی باشگاه خانگی هوم استودیو به زودی مشخص خواهد شد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*