همراه مجازی

گیت باکس متولد شد؛‌ همدم مجازی هولوگرافیک برای زندگی در قرن 21

زمانی که چند سال پیش با دختر انیمه‌ای مو آبی خوش صحبتی در یک شیشه (گیت باکس) به عنوان یک همراه مجازی روبه رو شدیم، همه چیز شرقی، اما بلندپروازانه و عالی به نظر می‌رسید. حالا و در نمایشگاه CES 2020 مطلع شدیم، گیت باکس قرار است با ظاهری تازه پا به کشورهای غربی بگذارد.

طی سال‌های اخیر میزان انزوا و تنهایی در ژاپن افزایش پیدا کرده و این مسئله با منفی شدن نرخ رشد جمعیت در سرزمین آفتاب تابان نمود پیدا کرده است. در ژاپن طی این سال‌ها میزان مرگ و میر بیشتر از تولد بوده و بخشی از مردم دلیل تنهایی خود را عدم یافتن یک هم‌صحبت خوب اعلام کرده‌اند. گیت باکس یک همراه مجازی فوق‌العاده است که می‌تواند همدم شما باشد، در مورد موضوعات مختلف با شما صحبت کند و حتی این تصویر سه بعدی (تمام نگاری/هولوگرافی) قادر است نسبت به موضوعات مختلف واکنش نشان داده و ابراز احساسات کند.

تصاویر گیت باکس – همراه مجازی داخل شیشه

شاید یک دختر انیمه‌ای در کشورهای غربی آنقدر جذاب و دوست‌داشتنی نباشد که برخی از مردم برای خرید آن 1500 تا 3000 دلار پرداخت کنند، در نتیجه شرکت Keyshare Innovation Group مردی بدنسال، زن‌هایی غربی و… را جایگزین آزوما هیکاری (دختر موآبی) کرده است و به دنبال توسعه این تکنولوژی برای وارد شدن به بازار اروپا، خاورمیانه و آمریکا است.

شما هم‌اکنون می‌توانید با دریافت نرم‌افزار Gatebox، آزوما هیکاری را بر روی تلفن‌های همراه خود داشته باشید و با او صحبت کنید. تیم سازنده نرم‌افزار و نمونه فیزیکی آن به دنبال روش‌هایی هستند که شخصیت‌های مجازیشان بتواند بهتر با انسان‌ها تعامل پیدا کند. مثلا مرد ورزشکار اگر هنگام ورزش همراهتان باشد، مشاوره‌هایی کاربردی به شما ارائه دهد!

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*