پرینتر آرایشی Opte لکه‌های پوست را به صورت هوشمند مخفی می‌کند

پرینتر آرایشی Opte لکه‌های پوست را به صورت هوشمند مخفی می‌کند

پرینتر آرایشی Opte یکی از جالب‌توجه‌ترین گجت‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020 است که به راحتی قابلیت پوشش لکه‌های بسیار کوچک بر روی صورت و یا بدن را فراهم می‌کند.

پرینتر آرایشی Opte محصولی خلاقانه و هوشمندانه بوده که در نمایشگاه CES توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است. این گجت جالب‌توجه به کاربر این امکان را می‌دهد که برای مخفی کردن لکه‌های پوست خود، به جای پوشاندن کل پوست با مواد آرایشی، تنها نقاطی که نیاز به رنگ دارند را پوشش داده و باقی قسمت‌های پوست را دست‌نخورده باقی بگذارد.

قابلیت‌های پرینتر آرایشی Opte

به صورت کلی وقتی بر روی پوست بدن و یا صورت لکه‌های کوچکی وجود داشته باشد، برای مخفی کردن این لکه‌ها شخص مجبور می‌شود تا قسمت زیادی از پوست را با مواد آرایشی پوشش دهد. این کار زمان‌بر و دردسرساز سازندگان گجت Opte را به این ایده متوجه کرد که چگونه می‌توان بدون مصرف مواد آرایشی زیاد و پوشاندن کل پوست، لکه‌ها را به راحتی مخی کرد؟

به این ترتیب پرینتر Opte به علاقه‌مندان عرضه شد؛ این گجت که نوعی پرینتر حرارتی با مخزن رنگ مخصوص است، به صورت اسکنری کوچک ساخته شده که با آنالیز پوست کاربر، قسمت‌هایی که رنگی متفاوت نسبت به زمینه کلی پوست دارند را مشخص کرده و آن‌ها را با رنگ پوشش می‌دهد.

پرینتر آرایشی Opte لکه‌های پوست را به صورت هوشمند مخفی می‌کند

توماس ریب (Thomas Rabe)، مخترع پرینتر در نمایشگاه CES شخصا طرز کار این دستگاه را به علاقه‌مندان نشان می‌دهد؛ برای به‌کارگیری این گجت تنها کافی است که چندین بار قسمت اسکنر پرینتر را بر روی لکه‌های مورد نظر بکشید و با این کار رنگ‌دانه‌های مخصوص دستگاه لکه‌ها را به رنگ پوست درمی‌آورد.

برخلاف آنچه تصور می‌شود، مخزن این پرینتر تنها دارای سه نوع رنگ است که به گفته ریب، برای پوشاندن لکه‌های پوست 99 درصد افراد کافی است. از طرف دیگر استفاده از چراغ‌های ال ای دی در قسمت جلویی دستگاه پیدا کردن لکه‌ها را راحت‌تر می‌کند و با اینکه پرینتر موجود از نوع حرارتی بوده،‌ فرآیند پوشاندن لکه‌های پوستی با این وسیله بدون درد و یا احساس گرما بر روی پوست است. ریب می‌گوید که رنگ به‌کاررفته در پرینتر آرایشی Opte حاوی محصولات مراقبت پوست بوده که در عین حال سلامت پوست کاربر را هم بهبود می‌بخشد.

پرینتر آرایشی Opte لکه‌های پوست را به صورت هوشمند مخفی می‌کند

کارتریج این پرینتر برای حدودا 60 مرتبه استفاده از دستگاه کافی بوده و قیمت اولیه گجت به همراه شارژر و کارتریج 599 دلار اعلام شده است. برای پر کردن مخزن پرینتر هم که در صورت استفاده مداوم تا دو ماه خالی نمی‌شود،‌ مبلغ 100 دلار در نظر گرفته شده است. با هر مرتبه شارژ برقی، این دستگاه برای یک ساعت قابل‌استفاده خواهد بود و شارژ این گجت هم با قرار دادن آن در محفظه مخصوص طراحی شده انجام می‌شود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اگه عوارض حانبی نداشته باشه
    و این چیزی که کفتین درست باشه
    میشه گفت خود اش تحولی آست

  2. اگ صحت داشته باشه حرف نداره

  3. اگ عوارض جانبی نداره من یکیذاز اینا میخوام