ایرباد Smart Ear به بهبود شنوایی شما کمک می‌کند

اگر از مشکلات شنوایی رنج می‌برد یا به وسیله‌ای نیاز دارید که قدرت شنوایی شما را افزایش دهد، ایرباد Smart Ear می‌تواند گزینه مناسبی باشد و به شما کمک کند.

ایرباد Smart Ear به شکلی طراحی شده که هم به شنوایی شما کمک کند و هم آن حس بد قرار دادن سمعک بر روی گوش را نداشته باشد. این ایرباد هوشمند تنها 249 دلار قیمت خواهد داشت.

هنگامی که از ایربادهای بی‌سیم استفاده می‌کنید، هیچکس مشکلی با شما ندارد اما وقتی سمعک می‌زنید، همه به شکل دیگری به شما نگاه می‌کنند و این مسئله، حس بدی به شما می‌دهد. سمعک‌های نامرئی می‌توانند این مشکل را حل کنند اما آن‌ها بسیار گران هستند و گاهی به اندازه کافی کارآمد ظاهر نمی‌شوند. شرکت Olive Union با درک این ماجرا، دست به تولید ایرباد Smart Ear زده که در واقع یک دستگاه تقویت کننده شنوایی است و از نظر ظاهری، هیچ تفاوتی با ایربادهای وایرلس بازار ندارد. این ایرباد قرار است استرس شما در استفاده از سمعک را کمتر کند یا اگر در زمینه شنوایی مشکل دارید و خجالت می‌کشید، کمک کند تا صداها را بهتر دریافت کنید.

ایرباد Smart Ear

ایرباد Smart Ear که 249 دلار قیمت دارد، قرار است به شما کمک کند تا در محیط‌های شلوغ، صداها را بهتر بشنوید. به همین دلیل است که در توصیف آن، بیشتر از واژه «تقویت کننده» استفاده می‌شود. این ایرباد دارای دو رنگ سفید و سیاه است و بواسطه یک اپلیکیشن اختصاصی و بلوتوث، می‌توانید آن را به راحتی به گوشی خود متصل کنید. در نگاه اول، تفاوت خاصی میان این ایرباد و ایربادهای دیگر مشاهده نمی‌کنید که اتفاق خوبی است. شما تا 12 ساعت قابلیت استفاده از آن را دارید و طبق ادعای شرکت سازنده، در حالت استندبای، تا یک هفته شارژ خواهد داشت.

این ایرباد هوشمند دارای چند حالت مختلف است، از جمله حالت پیش فرض، گفتگو و تماشای تلویزیون اما تمرکز بر روی شنیدن صحبت‌ها است، با این حال می‌توانید از آن همانند یک هدست بلوتوث معمولی برای پاسخ دادن به تماس‌ها یا شنیدن موسیقی استفاده کنید.

ایرباد Smart Ear

از نظر راحتی، این ایرباد عملکردی مشابه محصولات دیگر بازار دارد اما بیشتر مناسب استفاده در دوره‌های زمان کوتاه الی متوسط است. به نظر نمی‌رسد که هدف شرکت سازنده نیز استفاده شبانه روزی باشد، میزان شارژی که این ایرباد به شما می‌دهد نیز به همین مسئله اشاره دارد.

برای کسانی که یک گوش آن‌ها، کمی در زمینه شنوایی مشکل دارد، این ایرباد کاملا مفید جلوه می‌کند. با این حال، بعضی از صداهای محیطی را نیز انعکاس می‌دهد که ممکن است آزاردهنده باشد. مشکل بعدی این است که چون این ایرباد به صورت جفت عرضه نمی‌شود، در شنیدن موسیقی شاید تجربه لذت بخشی نباشد.

در مجموع، ایرباد Smart Ear با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند گزینه خوبی در بهبود شنوایی شما باشد. خصوصا اینکه قیمت 249 دلاری آن، بسیار ارزان‌تر از سمعک‌های درجه یک بازار است که قیمت‌شان معمولا بالای 2 هزار دلار است. اما مثبت‌ترین نکته، طراحی خوب آن است که شبیه به سمعک نیست و در نتیجه، بدون نگرانی می‌توانید از آن استفاده کنید. اما اگر نیازی به تقویت کننده شنوایی ندارید، توصیه می‌شود که به ایربادهای پیکسل یا هواوی نگاهی بیندازید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمیدانم چرا سمعک‌های حرفه‌ای را به شکل ایرپاد نمی‌سازند؟!
    و چرا سمعک‌های ناکارآمد فعلی را بسیار گران‌فروشی میکنند؟!