دی جی کنترلر DJ2GO2 Touch شما را به یک دی جی واقعی تبدیل می‌کند

کنترلرهای شرکت نومارک (Numark) در دنیای دی‌ جی‌های حرفه‌ای محبوب هستند اما دی جی کنترلر DJ2GO2 Touch با هدف تشویق دی جی‌های آماتور طراحی شده ‌است.

اگر می‌خواهید به یک دی جی تبدیل شوید، کنترلر DJ2GO2 Touch می‌تواند شرایطی خوبی را برای شما مهیا کند و با ابزاری که در اختیار شما قرار می‌دهد، کمک کند تا بتوانید به ریمیکس مناسب آثار موسیقی بپردازید.

اولین ویژگی مثبت دی جی کنترلر DJ2GO2 Touch این است که به راحتی در کیف شما جای می‌گیرد و قابل حمل است. این مدل جدید، در واقع نسخه به روز رسانی شده مدل 2017 محسوب می‌شود و بزرگ‌ترین تغییر آن، استفاده از قطعاتی است که در سیستم‌های دی جی‌های حرفه‌ای نیز استفاده می‌شوند، البته در ابعاد کوچک و با قابلیت‌های محدودتر.

دیگر به روز رسانی این نسخه تاچ جدید این است که می‌توانید بواسطه نرم افزار سراتو دی جی لایت (Serato DJ Lite)، از پلتفرم‌های تیدال (Tidal) و ساندکلاد به صورت مستقیم، موسیقی پخش کنید. در نتیجه دیگر لازم نیست که آهنگ‌ها را از قبل دانلود کرده و آماده داشته باشید. این حرکت جالب به دی جی‌ها کمک می‌کند تا بداهه پردازی کنند و آهنگ‌های درخواستی را به سرعت پخش و میکس کنند. با تشکر از بخش آموزشی نرم افزار سراتو دی جی لایت، شما می‌توانید اصول اولیه میکس و ریمیکس کردن را نیز یاد بگیرید.

کنترلر DJ2GO2 Touch از اواسط ماه ژانویه با قیمت 79 دلار به بازار عرضه می‌شود. این کنترلر شاید کارآمد باشد اما مشخصا کارکردهای لازم یک دی جی کنترلر حرفه‌ای را ندارد. با این حال، اگر می‌خواهید اصول اولیه ریمیکس کردن را یاد بگیرد، این دستگاه با قیمت پایین و نرم افزار خوبی که دارد، می‌تواند بهترین گزینه برای آغاز کار است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*