دستگاه قایق‌رانی

معرفی شبیه ساز قایق‌رانی هوشمند ارزان قیمت اشلون در نمایشگاه CES 2020

دستگاه‌های قایق‌رانی که برای تقویت ماهیچه‌های قایق‌رانان و شبیه‌سازی این ورزش به کار گرفته می‌شوند معمولا گران‌قیمت هستند، اما شرکت اشلون در نمایشگاه CES 2020 از دستگاه قایق‌رانی هوشمندی رونمایی کرده که بسیار مقرون به صرفه است.

اشلون با معرفی یک دستگاه قایق‌رانی جدید نظر دوست‌داران اینگونه لوازم ورزشی را به خود جلب کرد. سرعت و قدرت این ماشین 32 سطح مختلف دارد که به صورت مکانیکی و توسط 2 دکمه کنترل خواهد خواهند شد. شما به هنگام تمرین می‌توانید قدرت و سرعت دستگاه خود را با استفاده از آن کلیدها تنظیم کنید بدون اینکه لازم باشد لحظه‌ای از ورزش کردن باز بایستید.

تصاویر دستگاه قایق‌رانی هوشمند جدید اشلون

این قایق در دو مدل عرضه خواهد شد. در مدل اول که اصطلاحا بی‌سر خوانده می‌شود، صفحه نمایشی وجود نخواهد داشت، اما در نسخه گران قیمت‌تر یک صفحه نمایش 22 اینچی HD بر روی دستگاه شما قرار دارد که می‌توانید به هنگام انجام برخی حرکات موقعیت آن را تغییر دهید. همچنین موارد از پیش تعیین شده‌ای برای شبیه‌سازی هرچه بیشتر موقعیت در این ماشین تعبیه شده و به عنوان مثال شما می‌توانید سطح سختی، حال و هوا و… رودخانه‌ای در تایلند را به سالن ورزشتان بیاورید.

تا پایان ماه ژانویه (11 بهمن 1398) می‌توانید این دستگاه را با تخفیف ویژه به قیمت 839 دلار پیش‌خرید کرده و یک ماه اشتراک رایگان اشون را هم به عنوان هدیه دریافت کنید. پس از آن تاریخ، نسخه بدون سر این ماشین قایق‌رانی با قیمت 1339 دلار و نسخه مانیتور دار و کامل آن با قیمت 1599 به فروش می‌رسد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :