کباب پز

کباب پز های وبر با وای فای کنترل می‌شوند؛ از راه دور استیک درست کنید!

از این پس کباب پز های وبر با وای فای کنترل می‌شوند و مانند برخی محصولات مشابه شما می‌توانید حتی وقتی که در خانه نیستید، یا به هنگام آشپزی‌های طولانی مدت از راه دور مراحل پخت غذا را مدیریت کنید.

احتمالا پشتیبانی از وای فای برای یک کباب پز ویژگی چندان ضروری به نظر نرسد، اما شرکت‌های فعال در این حوزه همچون وبر و تریگر برای راحت‌تر کردن کار شما این امکان را فراهم آورده‌اند که از راه دور کباب پزهای خود را کنترل کنید و لازم نباشد به صورت مداوم به استیک یا گوشت دودیتان سر بزنید. کباب پز جدید وبر را می‌توانید از طریق برنامه آن (Weber Connect) یا صفحه نمایش و دکمه‌های هاب مخصوصش کنترل کنید.

شما در برنامه Weber Connect می‌توانید مدت زمان باقی مانده برای پخته شدن غذا، دمای دستگاه و سایر اطلاعات لازم را مشاهده کنید و در کنار آن ده‌ها دستور پخت گوشت و غذا را خواهید داشت که می‌توانید به کمک راهنمایی‌های وبر با خیالی آسوده در هر زمانی آشپزی کنید.

تصاویر کباب پز وبر

شرکت Weber وعده داده به زودی دستور پخت‌های جدیدی را به نرم‌افزار خود خواهد افزود و توانایی استفاده از دستیار صوتی الکسا را هم برای کاربران محیا می‌کند. همچنین از اوایل سال 2020 شما با پرداخت تنها 130 دلار و خرید هاب مورد نیازتان می‌توانید کباب پزهای جدید وبر را به پشتیبانی از وای فای تجهیز نمایید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*