سمعک فوناک ویرتو بلک (Phonak Virto Black) معرفی شد؛ قدرتمندتر از همیشه

سمعک فوناک ویرتو بلک (Phonak Virto Black) که در جریان نمایشگاه CES 2020 به معرض نمایش گذاشته شد، به شما کمک می‌کند تا مشکلات شنوایی خود را کاملا برطرف کنید.

سمعک فوناک ویرتو بلک آخرین محصول شرکت سوییسی ویرتو است که به نظر می‌رسد قدرتمند‌ترین وسیله‌ای است آن‌ها تاکنون تولید کرده‌اند. با این سمعک می‌توانید صداها را بهتر از همیشه دریافت کنید.

اگر از کم شنوایی رنج نمی‌برید، شاید سمعک‌ها چندان جذاب به نظر نرسند اما سمعک فوناک ویرتو بیشتر شبیه به یک گجت پوشیدنی هوشمند جلوه می‌کند تا یک سمعک کلاسیک. اولین ویژگی این سمعک، ظاهر زیبای آن است که حس بد سمعک‌های معمولی را به شما منتقل نمی‌کند. ویرتو بلک بیشتر شما را به یاد یک ایرباد وایرلس واقعی می‌اندازد و به نظر می‌رسد که به زودی شاهد تولید دستگاه‌های بیشتری با شکل و شمایل ایربادها باشیم.

کم شنوایی یک مشکل آزار دهنده است که بیش از 40 میلیون آمریکایی از آن رنج می‌برند و ویرتو بلک با ویژگی‌هایی که دارد، به هر کسی کمک می‌کند تا شرایط بهتری را تجربه کنند.

سمعک فوناک ویرتو

این سمعک نه تنها حس راحتی برای شما ایجاد می‌کند بلکه با عرضه صداهای طبیعی، وضعیت ایده آلی برای مصرف کننده خلق می‌نماید، به شکلی که شاید فراموشی کنید چیزی در گوش شما قرار دارد.

این سمعک هوشمند دارای سنسورهایی است که صداها را با محیط شما تنظیم می‌کند. این محصول همانند دیگر سمعک‌های بازار، دارای حالت‌های مختلفی است که می‌توانید به صورت دستی آن‌ها را فعال کنید. با این حال، حالت پیش فرض آن در بیشتر موارد، مشکلات شما را برطرف می‌کند و نیازی به تغییر آن ندارید. کافی است در محیط‌های شلوغ قدم بزنید و پس از چند ثانیه، این سمعک، خود را با محیط سازگار کرده و صداها را به شکلی عرضه می‌کند که توانایی شنیدن همه چیز را داشته باشید.

و اما سمعک فوناک ویرتو دارای ویژگی‌های جذاب دیگری نیز هست. شما می‌توانید این وسیله را به هر چیزی متصل کنید، از سیستم عامل اندروید تا تلویزیون‌های هوشمند. کیفیت موسیقی البته در حد و اندازه ایربادهای درجه یک بازار نیست اما برای استفاده معمولی، خوب است.

این سمعک پرقدرت، حدود 6000 دلار قیمت خواهد داشت که بسیار بالا است اما با توجه به کیفیتی که ارائه می‌دهد، نباید انتظار دیگری داشت. ویرتو بلک یکی از دستگاه‌هایی است که می‌تواند کیفیت زندگی شما را بالا ببرد و از اواخر ماه فوریه به بازار عرضه خواهد شد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حتّا اگر از طلای خالص هم درست شده باشد بازهم بسیار گرانفروشی است و البته با شکست مواجه خواهد شد چون اکثر قریب به اتفاق کم‌شنوایان چنین پول هنگفتی ندارند