کانسپت سونی ویژن اس

نگاهی به خودرو کانسپت سونی ویژن اس در نمایشگاه CES 2020 (گجت تی وی)

خودرو کانسپت سونی ویژن اس (Sony Vision-S) در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد. در ادامه می‌توانید مشخصات و ویژگی‌های این خودروی مفهومی سونی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

شرکت سونی به عنوان یکی از غول‌های دنیای فناوری، هر ساله در نمایشگاه CES حاضر می‌شود و جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه تکنولوژی را به نمایش می‌گذارد. اما این بار سونی یک سورپرایز برای ما داشت و با معرفی یک خودرو مفهومی، ورود خود به عرصه خودروسازی را اعلام کرد. البته خبرهایی شنیده می‌شود مبنی بر این که سونی  قصد ندارد به صورت جدی وارد دنیای خودروسازی شود، اما با معرفی خودرو کانسپت Vision-S، توانایی‌های خود در این حوزه را به رخ کشید.

کانسپت سونی ویژن اس با همکاری شرکت‌های بزرگی مانند بوش، انویدیا، کانتیننتال و کوالکام ساخته شده و در آن شاهد به کارگیری 33 سنسور مختلف در داخل و خارج خودرو هستیم. تکنولوژی رانندگی خودران سطح 2، فناوری Reality Audio 360 برای صدای باکیفیت و فراگیر 360 درجه، نمایشگرهای فوق عریض در داخل کابین، هوش مصنوعی، ارتباط از راه دور، فناوری‌های ابری سونی، سنسورهای تصویری CMOS، تشخیص اشیا، حالت LiDAR برای دید در روز و شب و دید 360 درجه اطراف خودرو از جمله تکنولوژی‌هایی هستند که در این خودرو به کار رفته‌اند. Vision-S همچنین از دو موتور 200 کیلوواتی استفاده می‌کند و می‌تواند در مدت 4.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 240 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

در ادامه با مشاهده ویدیوی زیر که در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم می‌توانید با ویژگی‌ها و مشخصات خودرو کانسپت سونی بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی معرفی کانسپت سونی ویژن اس

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :